Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x CBD Skunk Haze week 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: 2x CBD Skunk Haze week 3

Korting op 420shop
    Beste leden,

Sinds een week of drie staan er nu twee CBD Skunk Haze plantjes binnen in een kamer. Ik heb er een LED TL-buis bovenhangen met een tijdsklok erop die op 18 uur licht, 6 uur donker is ingesteld. Ik heb hiervoor potgrond gekocht waar al voedingstoffen inzaten. Geef ze regelmatig water op gevoel, soms wat meer dan de andere dag, en zorg dat de grond over het algemeen vochtig is, niet nat. Ze staan in een kamer waar het tussen de 18 en 20 graden is, ik zet vaak het raam op een kiertje zodat er wel voldoende zuurstof in de kamer is. Nu mijn vragen:

Naar mijn idee, is de plant een beetje klein, er zitten wel heel wat bladeren aan, rond de 20 ( exclusief de embryonale bladeren ), maar hij is niet zo hoog, bladeren zijn nog niet zo groot en de stengel is nog vrij dun. Waardoor kan dit komen? Is de pot waarin de plant zit te klein en beperkt het de ontwikkeling van de wortels, te weinig licht ? Ik heb hier een foto van de plantjes.

Ook hebben de planten op sommige bladeren gele verkleuringen, zomaar een paar stukjes op het blad, dit is niet te zien op de fotos. Waardoor komt dit waarschijnlijk?

Ook hebben de nieuwste bladeren een lichtelijk grijze/lichtzwarte verkleuring, iemand enig idee waardoor dit komt?

Ik heb laatst 1 keer 1.5 ml pokon toegevoegd bij het water alleen ik las dat dit eigenlijk toch helemaal niet geschikt is voor de plant en ben hier dan ook direct mee gestopt.

Alvast bedankt voor de reacties,

C.

Snapchat-7650726977098258176.jpg
    Snapchat-2178212518384040508.jpgSnapchat-6109317698379925052.jpg ( klikken voor vergroting foto's )

Re: 2x CBD Skunk Haze week 3

kijk hier eens in de micro kweek,en doe dat raam maar dicht
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

2x CBD Skunk Haze week 3

De eerste blaadjes zijn altijd of meestal drie vingerig ,hoe meer je plantje het naar z'n zin krijgt hoe meer vingers er gaan komen.

Weet niet of zo 1 led TL wel afdoende licht geeft ?
      Geen ervaring mee maar wat meer licht kan nooit kwaad ...

Pokon ken ik niet ?

Welke grond gebruik je ?
      Zit er al voeding in voor een paar weken ?

Een simpele voedingslijn is bv supersoilmix van bionova ,geef ik zelf ook en is weinig aan.
      Als je plantje verbleekt van kleur is dat meestal een voedingstekort dus ...

Voor de rest staan ze er zeker niet slecht bij ,alleen opletten met water geven op het gevoel !!!

Je geeft echt snel te veel en dan krijg je stilstand in je plantje.

Beter is om ze te laten droog komen ,je kan dat checken aan het gewicht ,of de cup eens omdraaien om zo te zien of het echt al nodig is of nog niet.

Meestal is onder en boven wel droog maar is het middelste gedeelte nog vochtig genoeg ,opletten met te snel water geven dus

Je plant moet ook niet steeds vochtig staan dus laat staan dat je alle dagen zou gaan wateren !!!

Je zegt dat je plantje nog klein is en dun stengeltje heeft ,het is dan ook ne zaailing eh ,zo snel een boom word het niet hoor !!!??? Lolz

Aangezien het Haze soortje is blijf ik plakken en schuif ik bij ...

Groene groet !

Nog vergeten ,het stengeltje mag je tot net onder de lobblaadjes aanvullen met grond ...en je temperatuur moet omhoog !!! Met het licht uit en dus in donker mag het 18-20C zijn
      maar als het zonnetje schijnt mag het gerust warmer zijn ,is het de bedoeling om enkel voor te groeien daar onder ?
      Want daar kan je wel niet deftig onder growen als dat je plannen zouden zijn ??

Ik heb zelf ook beginnersfouten gemaakt ,te lezen in mijn kweekverslag als het je wat zegt ,lees er eens een paar ,daar haal je veel info uit en als je iemand iets ziet doen wat later minder bevalt kan je dat lezen en behoed je jezelf daar dan voor

Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland
      Last edited by PotHead Sativa; 20 October 2015, 05:06.

Comment

Re: 2x CBD Skunk Haze week 3

Ik zie geen foto's

Comment

lijken
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X