Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor groeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

voor groeien

Korting op 420shop
    hallo ik wil 5 green o matic autoflowers kweken

Alleen kan het groeien ook met een 35 watt tl en bloeien met een hps 250 watt of is groeien beter met een hogere wattage

mvg

Re: voor groeien

De groei is de basis van de bloei. Eerste paar dagen kan best onder tl maar als je ze meteen meer licht geeft vertaalt dit zich in meer oogst. De plant vraagt vooral veel licht in groei en bloeifase 1, de bloemaanmaak. In afbloei, bloeifase 2 vraagt ze eigenlijk niet meer zoveel licht

Comment

zou ook gewoon gelijk de 250 wattert erboven knallen,duurt je groeiperiode ook korter
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

dan ook gelijk hps 250 zelfde kleur als de bloei
        en mieschien dome vraag maar hoe lang groeit een autoflower green o matic

Comment

Normaal gaan ze vanaf node 5 tot 8 in voorbloei en een af gaat dan meteen door in bloei. In bloei groeit het ook nog iets door.

Comment

kan je me vertelen van node inhoud?

Comment

Comment

oke dankje je wel ik kan bijna beginen wil een lampen zet bestelen vsa kap en lanp 250 watt hps aleen hoeveel verbruikt een vsa want betaal normaal gesproken 80 euro de maand aan stroom en als dat straks tijdens de kweek 130 is valt dat dan niet op

Comment

80 euro per maand ?
                  Wow.

Hier kun je alles berekenen : Stroomkosten calculator

Het kost je ongeveer 1,20 per dag, dus je kunt op de site van je leverancier gewoon het maandbedrag met zoiets verhogen dan schrik je niet zo van de eindafrekening.

Dat het 1,20 per dag is komt omdat je autoflowers wil kweken.
                  Die zijn ook niet zo handig voor beginners. Zeker niet makkelijker.
                  Gewone planten kun je tijdens de bloei op 12 uur licht houden, autoflowers hebben het liefst 18 uur per dag licht tijdens de hele kweek.
                  Da's natuurlijk een stukkie duurder qua stroom. (en levert minder wiet op)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt weet u toevalig ook hoeveel een vsa gemideld verbuikt maar auto flowers zijn ook sneler klaar dan de normaale toch of zit ik daar mis mee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en als ik in de bloei ook 12 uur licht doe dan schilt dat per maand ook al een hoop maar kom ik dan wel op 100 gram ongeveer dat was me doel voor de eerste kweek

Comment

Autoflowers zet je de gehele run op 18/6. Ook in bloei dus 18/6.

Een machneet vsa voor een 250 watt HPS zal zelf een 25 tot 30 watt verbruiken.

Comment

welk merk vsa gebruik je

Comment

Zelf gebruik ik een 600 wat EVSA.

Is de vraag wat je een af run aan stroom kost?

De 250 wat HPS + verbruik VSA + verbuik afzuiger + verbruik clipfan + eventuee andere randaperatuur. Zal zo ongeveer op 350 watt uitkomen.

AF zet je de gehele run op 18/6 je verbruikt dus:

(350 watt x 18 uur x 7 dagen x 12 weken) /1000 x 0,22 cent = 116,42 euro.

Maandvoorschot dus met 40 euro ophogen.
                          Last edited by FlintStoned; 23 October 2015, 18:18.

Comment

een auto flower green o matic is toch binen 8 weken klaar en wat voor merk vsa gebruik je

Comment

Ik gebruik een lumatek.

Tel maar 10 tot 12 weken vanaf zaaien Mocht het een week eerder klaar zijn dan heb je mazzel.

Comment

Bezig...
                              X