Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor groeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: voor groeien

heb ook nog geen autoflower gezien die op tijd klaar was,volgens de beschrijving.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Reken op een oogst van 5-10 gram per plantje.
      GOM is een erg klein plantje, en eigenlijk gemaakt voor guerillakwekers (buiten dus)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

welke zaadjes raden julie mij aan om te beginen want als er maar 5 tot 10 af haal kan het nooit op tegen de kosten

Comment

wat is voor beginers dan het beste zaadje om mee te beginen lijkt me leuk dat ik rond 100 gram af haal voor 3 planten

Comment

Autoflowers zet je eigenlijk het beste hoogzomer buiten. Binnen ben je beter uit met een indica of een hybride. 1 a 2 weken groeien en dan op 12/12.

Comment

dankje wel zal zien voor indica

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

white widow is die goed te kweken voor beginers

Comment

LUMii 400W EVSA set, Plug&Play kan ik voor 150 euro kopen zat zelf aan 250 watt zet te denken maar als deze dim op 250 watt heeft toch zelfde efect kwa licht en verbruik

Comment

Gewoon even zoeken en googelen, en natuurlijk even kijken op het forum of er geen problemen met de shop zijn.
                  Een Lumatek doe je in ieder geval geen miskoop aan, de 250W Lumatek kwam altijd erg goed uit de tests qua stroomverbruik en levensduur van de lampen en ze hebben geen actieve koeling.
                  Dat betekend dat die in ieder geval niet kapot kan gaan, en dat ze geen geluid maken.
                  Bij Greensell zie ik een Nanolux 250W die nog wat goedkoper is, en zo kun je nog wel even verder zoeken, er zijn genoeg goeie online shops.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                  X