- Hoelang duurt de ontkiem fase? Wanneer weet ik wanneer ik naar de groei fase kan overstappen?
- Moet ik al voeding gebruiken tijdens de ontkiem fase?
- Hoelang duurt de groei fase? Wanneer weet ik wanneer ik naar de bloei fase kan overstappen?
- Hoelang duurt de bloei fase?
- Hoeveel zaadjes plant ik wanneer ik er zeker van wil zijn dat ik 4 gezonde vrouwtjes overhoud?
- Hoe vaak controleer ik gedurende de ontkiem fase of het substraat nog vochtig genoeg is wanneer ik zaadjes laat ontkiemen onder een lamp?
- Hoe vind ik de juiste balans tussen water/zuurstof voor mijn substraat?
- Heb ik het goed begrepen dat je in de bloeifase alleen in de laatste week water geeft?
- Welke kweektent raden jullie aan? Er moeten minimaal vier planten in kunnen en twee meter hoog zijn.
- Zit er bij een kweektent een luchtvochtigheid meter?
- Welke basisvoeding, enzymen en PK booster raden jullie aan?
- Wat is PH waarde?
- Wat is EC waarde?
- Moet ik al voeding gebruiken tijdens de ontkiem fase?
- Hoelang duurt de groei fase? Wanneer weet ik wanneer ik naar de bloei fase kan overstappen?
- Hoelang duurt de bloei fase?
- Hoeveel zaadjes plant ik wanneer ik er zeker van wil zijn dat ik 4 gezonde vrouwtjes overhoud?
- Hoe vaak controleer ik gedurende de ontkiem fase of het substraat nog vochtig genoeg is wanneer ik zaadjes laat ontkiemen onder een lamp?
- Hoe vind ik de juiste balans tussen water/zuurstof voor mijn substraat?
- Heb ik het goed begrepen dat je in de bloeifase alleen in de laatste week water geeft?
- Welke kweektent raden jullie aan? Er moeten minimaal vier planten in kunnen en twee meter hoog zijn.
- Zit er bij een kweektent een luchtvochtigheid meter?
- Welke basisvoeding, enzymen en PK booster raden jullie aan?
- Wat is PH waarde?
- Wat is EC waarde?
Comment