Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt (oogst)tips =)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hai allemaal

Ik ben absoluut geen professionele kweker met spullen, maar een wietgenieter die graag eens twee plantjes zelf wilde proberen te kweken.
    Ik ben echt een kweekgroentje wat dat betreft. Ik heb toch maar 2 'Amnesia Haze' zaadjes gekocht, niet de makkelijke om mee te beginnen
    scheen, maar ik probeerde het toch maar. Ik heb geen professionele spullen gekocht en enkel gelet op de temperatuur, vocht en een beetje
    de aarde en er af en toe wat dode of vergeelde bladeren afgetrokken. Verder met veel liefde verzorgd natuurlijk en zo af en toe ook zelfs
    wat klassieke muziek gedraaid, in de hoop dat het toch wat zou helpen Volgensmij ging het best goed, want inmiddels zijn ze al erg aan het bloeien.
    Volgensmij duurt het dan ook niet lang meer totdat ik ze kan gaan oogsten, maar ik hoor natuurlijk graag wat jullie er van vinden! Zie de plaatjes
    hieronder.

IMG_20151023_103602.jpgIMG_20151023_103621.jpgIMG_20151023_103634.jpg

Re: Beginner zoekt (oogst)tips =)

Zo te zien nog lang niet. Check dit topic even, dan weet je meer.
    Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Comment

Voor zoverre het duidelijk is op de foto's ...nog een eind van klaar hoor.
      Haze bloeit makkelijk 11-13 weken lang ,denk niet dat je daar al on de buurt van zit.
      Teveel witte pistels nog die eigenlijk grotendeels bruin gekleurd moeten zijn ,als dat is ,kijk je best ook eens met een vergrootglas naar de trichomes ,eerst zullen ze doorzichtig zijn ,dan melk kleurig worden en dan begint het amber achtig te kleuren ,pas dan oogsten zou ik zeggen !!!

Denk ook dat je geen lamp gebruikt en gewoon aan de venster aan het growen bent ,klopt ?

Neem je tijd zou ik zeggen ...

Groene groet ! [emoji256]

Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

Comment

Comment

Ik dacht al, zie ik het nou goed.....Waarom hangt die plant naar beneden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
            Ik dacht al, zie ik het nou goed.....Waarom hangt die plant naar beneden?
            Nu je het zegt ,ik zie het ook nu .. HA AH AH

Comment

Volgens mij heeft hij m al (geoogst) ? ???????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                Volgens mij heeft hij m al (geoogst) ? ???????
                Dat zou zonde zijn denk ik ...

Comment

Nee het is nog niet geoogst hoor, het is gewoon een tak die wat naar beneden hangt En ja ik groei ze gewoon bij het raam met de verwarming op hoog, zodat het er altijd rond de 20 graden minimaal is. Dank alvast voor de tips trouwens, er zijn al wel wat bruine draden hoor! Nog andere tips verder, voor het drogen zelf bijvoorbeeld?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.foto 1.jpgfoto 2.jpg

Comment

Raar plantje toch ...
                    Zou je niet beter wat stokjes steken en je plant wat deftig zetten terug ?
                    Zo afhangen kan toch niet goed zijn denk ik zo ...

Comment

Komt hooguit wat fluff van. Volgend jaar autoflowers zetten of iets dat wel wat vroeger afrijpt.

Comment

Zonde van de tijd en het product

Comment

Comment

Daar komt uiteindelijk best iets te roken van af hoor...
                            Zoals werd gesuggereert kijk met een vergrootglas of loop naar de kleur..

Met wit zou je in princiepen kunnen oogsten, maar bruin is toch beter
                            En anders doe je het in fases, eerst wat onderste takken, en wat weekjes later weer wat ect ect..

Of anders in zijn geheel op de bbq..
                            - King Willy Seeds - UHR genetics

Comment

Vraagje ... als je een plant omlegt en te hangen hangt ,stopt de cyclus dan of rijpt de plant nog enkele dagen verder af terwijl ze hangt te drogen ?

Comment

Bezig...
                              X