Re: BB ALL MIX bladprobleem
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BB ALL MIX bladprobleem
Collapse
X
-
In de groentelade leggen denkik eh..
WW43523tfas54.jpg
Daar leg ik de mijne ook altijd als ik ze moet koelen.Last edited by QnQ; 23 November 2015, 11:46.
Comment
-
Een af nooit in een 6 weken voorbemeste aarde stoppen -> volgende keer beter een Biobizz licht mix nemen of de Plagron lichtmix doen want die is 1 tot 2 weken voorbemest.
je kleine zaai-lingen zijn niet bestand tegen zoveel mest en verbranden of gaan stil staan.
zelf voor reg. fem zaad beginnen met licht mix of stek grond en dan erna desnoods overpotten in iets van Batmix.
verder is er niks mis met Bio Bizz en hun voeding ik gebruik de gehele lijn ervan dus root juice , groei , bloei , topboost enz enz
Biobizz is allemaal plantaardig o.a suiker bieten en soja enz enz.dat moet je is googlen of of op YouTube zien de uitleg van biobizz.
nadeel is weer niet overdrijven en vaak beginnen met 1 ml ipv 0.5 ml op 1 ltr en dan langzaam opvoeren en kijken naar de plant kwa kleur en wat blad doet.
google is Bio bizz ervaringen en je zal zien weinig negatiefs te vinden.
BTW inmiddels weet ik hoe mensen hier kunnen zijn en met Plagron of cana is niks mis verder , alleen ik gebruikl alles van Bio bizz maar er zullen vast en zeker nog beter zijnLast edited by kanon; 27 February 2016, 14:00.sigpic
LED there be light
Comment
Comment