Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

550 mdf box, zacht briesje of flinke wind.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 550 mdf box, zacht briesje of flinke wind.

Ja daar begin ik me ook bewust van te worden.
    Die 100mm gaat door de schoorsteen dus daar kan ik niet echt onderuit. De box staat naast de tent dus ik zou alleen in de hoogte wat kunnen doen.
    Dan moet ik hem echter aan balken hangen in het dak die in verbinding staan met de buren. Vanwege trillingen heb ik dat dus niet gedaan.
    Kortom, voor elke oplossing een nieuw probleem.

Eigenwijs als ik ben blijf ik mijn bedenkingen houden over het functioneren van de box.
    Ik ga straks maar even loshalen en een aansteker bijhouden tot zover het kan.

Misschien dat iemand daar iets uit kan afleiden.

Groet,

GHF

Comment

Als je kist netjes vrij aan rubbers hangt heb je geen trillingen.

Comment

ligt echt niet aan je boxje slang is te lang en met te veel bochten,en als klap op de vuurpijl,ga je het door pijp 10 naar buiten persenheb zelf een stysteemplafon best wel netjes,dus dingen ophangen gaat wat lastig ,heb met wat balkjes gewoon een hoog barkrukachtig iets gebouwd,en daar me afzuiger op gezet,was nog geen 30 min werk.begin te twijfelen of je niet gewoon heel lui ben
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          .......begin te twijfelen of je niet gewoon heel lui ben
          Daar hoeft geen enkele twijfel over te zijn, ik ben absoluut heel erg lui.

Maar dat is in dit geval niet de reden, dit is gewoon gebrek aan handigheid, kennis, inzicht en ervaring.
          Daarbij in mijn beleving, ik had ook het idee als ik hem op hang dat er weer 2 bochten extra in komen.
          Vanwege het schuine dak kan ik niet hoger dan halverwege tent denk ik.

Die 100mm ben ik nou eenmaal aan gebonden, ik zie mezelf geen extra schoorsteen in het dak krijgen.
          Dat houdt dan ook in dat ik aan deze afstand ben gebonden.

Ik weet het niet ideaal allemaal maar ik moet het er mee doen.
          Ik zal later even een paar fotootjes plaatsen (pfff ) misschien dat er nog suggesties komen.

Groet,

GHF

Comment

http://www.ventilatoren-expert.nl/nl/Spirobuizen-en-hulpstukken/?gclid=COKfg5zTv8kCFYoEwwodbrgCqw deze pijp geeft minder weerstand als je hem goed uittrekt.bij minder weerstand gaat je systeem beter werken.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
            X