Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto royal cheese en northern lights in zelfgemaakte kweektent met cfl verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Auto royal cheese en northern lights in zelfgemaakte kweektent met cfl verlichting

Korting op 420shop
    Beste mede kwekers,

Ik wil gaan beginnen met mijn eerste kweek. Ik ga waarschijnlijk twee planten neerzetten in een zelfgemaakte kweektent bij een vriend. De kweektent is een afbreekbare kledingkast van ongeveer 100x50x100 met aan de onderkant een ventilator voor de luchtinvoer en aan de bovenkant wil ik denk een gat maken of nog een kleine ventilator kopen voor de luchtafvoer. Hier in wil ik een royal cheese autoflower zetten en een normale northern lights om te kijken wat beter werkt. Ik zet twee potten neer met denk ik canna cocos professional en ook wil ik canna cocos a+b voeding gaan gebruiken. Als verlichting wil ik 4 philips tornado spaarlampen van elk 23W ophangen. Ik wil deze tent op een volgensmij geisoleerde zolder neerzetten in de winter en weet niet precies hoe warm het daar is ik kan mogelijk nog een kleine verwarming naast de tent neerzetten als het te koud is. Ik weet nog niet waarmee ik de binnenkant van de tent mee ga bedekken is aluminimum folie ok?

Wat doe ik goed en wat moet ik nog anders doen voordat ik hieraan ga beginnen?

Re: Auto royal cheese en northern lights in zelfgemaakte kweektent met cfl verlichting

ga eerst eens hierheen: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-Introduction
    en stel jezelf even netjes voor net als de rest
    En daarna kan je het best dit even bekijken: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...voor-beginners

joe!
    Last edited by Ilikebigbuds; 4 November 2015, 22:32. Reden: dubbelposting
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Re: Auto royal cheese en northern lights in zelfgemaakte kweektent met cfl verlichting

Ik heb me ondertussen voorgesteld

Comment

zolder verwarmen kost veel energie,steek dat in een goede lamp
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          zolder verwarmen kost veel energie,steek dat in een goede lamp
          Ik heb nog een klein verwarminkje thuis liggen die wilde ik naast de tent zetten is dit ook oke?

Comment

Met dat aantal lampen heb je genoeg aan een tentje van 20x20 (LxB) want veel meer kun je daar niet mee belichten.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X