goedemiddag ben net nieuwe op het forum . ben zelf ook bezig met een eigen binnen kweekje op cocos bricks! drop snel foto's op de site ben een beginner wil het graag leren !
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bio nova bricks
Collapse
X
-
Re: bio nova bricks
Lees hier effe => https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Paarse-stelen
Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
Comment
-
Goedeavond flintstoned . geef altijd water als de lampen bijna uit gaan! om dat ze nog klein zijn sproei ik ze nog eventjes na met water ! niet goed ? heb me laten vertellen dat dit het beste is de eerste 3 weken . heb het probleem al gevonden me kachel die is er mee opgehouden in de nacht toen de lampen uit waren .gelijk een nieuwe gehaald bij de shop . hoop dat ze snel bij trekken bedankt voor de snelle reactie zal er beter foto's opzettenLast edited by straatsoldaat; 8 November 2015, 18:55.
Comment
-
Als je wil dat ze niet zo snel wortels aanmaken moet je ze inderdaad goed nat spuiten de eerste weken.
Heb je niet wat veel plantjes staan voor 400W ?
Water geven is op aarde meestal als je lampen 2-3 uur aan zijn, ik ben geen kokoskweker, dus wellicht is dat daarbij anders.
Comment
-
heb wel is wat plantjes gekweekt maar dan gewoon buiten op aarde ging allemaal goed . en nu ik een plekje heb om een binnen kweek te proberen heb ik dat gedaan .
heb het een weekje gedaan het na sproeien van de dames. staan nu 20 dagen. ga morgen weer langs om te kijken hoe de dames er bij staan .
heb er 40 staan.. 5 rijen van 8 onder 3 x 400W . doe het samen met een maatje van me alleen hij weet er ook niet veel van het kweken !!
alleen dat het een heeeeeele boel geld kost in de coffieshop
geef water als de lampen bijna uit gaan om dat anders het blad verbrand heb ik me laten wijs maken .
geef als voeding enzym,wortelstimulator van canna en a/b ,booster,bloeistimulator van b'cuzz
zal morgen nieuwe foto's er opzettenLast edited by straatsoldaat; 10 November 2015, 13:53.
Comment
-
ik snap wat je bedoel misschien net iets 'teveel' maar doe het met ze 2tjes en geef nog wel is wat aan de buren en familie doe het niet voor het geld echt niet!!!!hoop dat ik je met deze info heb overgehaald tot vertouwen en dat me dames met hulp van wat evaren kwekers een goed rokertje mag wordenLast edited by straatsoldaat; 12 November 2015, 21:43.
Comment
-
bedankt voor de info beetje jammer kom om wat te leren niet om geld te verdiennen het meeste wat ik van een dame af haal is 14 gram droog 14 x 40 =560gram delen door twee is 280 gram daarmee red ik het zeker tot ik weer lekker buiten me kweekje kan op zetten zie foto's op het forum bizar hoeveel je van een plantje af kan halen dan snap ik wel dat 40 teveel is sta open voor verbeteringenLast edited by straatsoldaat; 13 November 2015, 22:50.
Comment
-
Ik begrijp je beweegredenen wel zo'n beetje, maar dit is niet de manier waarom je het zou moeten doen.
Om te beginnen weten teveel mensen er vanaf, da's een groot risico.
En als je met dit hokje een op bezoek krijgt ben je zwaar de sigaar, dan ga je voor de complete professionele-kweker-behandeling.
Da's echt geen pretje.
Wat zijn de afspraken als je maat bezoek krijgt ? Weet je heel zeker dat hij jouw naam niet gaat noemen ?
Ook niet als hij een ontnemingsvordering krijgt wegens mogelijk eerdere oogsten....en handel ?
Komt de kennis waar de plantjes staan bij jou wonen als het fout gaat ?
Als ze kunnen bewijzen dat er eerder al een keer geoogst is, wordt het onaangenaam. <linkje>
Als ze een weegschaaltje vinden in huis, en wat lege wietzakjes kunnen ze ook handel aannemelijk maken.
Doet je maat of iemand anders in huis z'n mond open -en dat doet bijna iedereen- is alles wat je zegt bewijsmateriaal.
300 gram voor jezelf kun je -met wat inzet en studie- oogsten van 4 plantjes onder 1*400W.
Wordt je daarmee gepakt, ben je alleen je plantjes en kweekspullen kwijt.
Voila, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, als er geen plantjes bij jou in huis staan, en jij blijft ontkennen en er zijn geen bewijzen dat je daar geweest bent, dan krijg jij geen problemen.
Maar als men op JD kweekadviezen gaat geven aan 'grote kwekers' dan is dat strafbaar en staat het bestaan van het forum op het spel.
Da's natuurlijk niet de bedoeling, het forum is voor de thuiskweker die wat plantjes voor zichzelf kweekt en daarbij bijvoorbeeld hulp nodig heeft op het gebied van veiligheid en gezondheid.
Comment
Comment