Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow auto

    Korting op 420shop
    Hello

    Ik heb een zaadje White Widow Autoflower van Vision Seeds.
    De geschatte opbrengstbis 30-50g. Valt hier meer van te krijgen? En hoe?

    Mijn setup:
    400W lamp
    11l pot

    Zaadje is net ontkiemt en in de grond

    Graag jullie tips en raad!

    #2
    Last edited by FlintStoned; 9 November 2015, 14:09.

    Comment


      #3
      Re: White Widow auto

      Hebben ze jou die autoflower aangeraden voor onder de lamp? Veel plezier met je elektriciteitsrekening, autoflowers hebben de hele kweek 18u licht nodig. Word een duur plantje met weinig opbrengst. Vind je feminised zaadjes niet goed of te moeilijk?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: White Widow auto

          Autoflower leek me het veiligste om mee te beginnen.
          @LR2: wat is dan de juiste ph waarde, temperatuur en luchtvochtigheid?
          Ik heb ook eens opgezocht en heeft Plagron Groei en Bloei hun nut hiervoor?

          Groetjes

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: White Widow auto

              Ik denk dat ik best deze autoflower uit doe en mn volgende een fem geen auto word. Moet de autoflower dan ng voeding krijgen of niet? Gaat het veel nut hebben 250W of 400W? En hoe zit het met water? Al bedankt voor jullie tips! Ik doe hier echt veel info op

              Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: White Widow auto

                Een grotere pot dan 11L nemen zou ook niet slecht zijn ...


                Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                Comment


                  #9
                  Re: White Widow auto

                  Ik zou het zeker klaar willen hebben dat de oogst nog voor nieuwjaar klaar is, om dan nog naar een fem te gaan, lijkt me te lang duren. En een zaadje is hier niet direct. BE :-/

                  Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: White Widow auto

                    Er zijn toch zat verslagen die antwoord geven op je vragen ? Hoe kun je zo onvoorbereid gaan starten... Om toch wat waarde te geven aan je vraag

                    250 watt haal je minder vanaf dan een 400watter, Lumen zijn bij een 400watter gewoon zo veel meer.
                    Ja een wietplant heeft water nodig en voedingen, of het een reguliere plant is of een AF. En het liefst elke dag een klein beetje, zo voorkom je al een fout van te veel water geven. Te veel water is lastiger oplossen dan te weinig. Als de potgrond vochtig is, en niet nat is het prima. Je grond helemaal laten uit drogen maak je de structuur kapot, je zal merken dat de potgrond het water niet goed absorbeert... Er komt meer bij kijken dat wat licht en voedingen.

                    Dit forum staat vol met verslagen, vragen en antwoorden: doe zelf wat moeite en je zal merken dat je kennis ook toeneemt. En misschien wel de belangrijkste advies: durf fouten te maken, ook met kweken. Hoe kun je anders je zelf verbeteren in je hobby ?

                    Comment


                      #11
                      Re: White Widow auto

                      @Iemand uit de buurt, ben hier en daar wat verslagen aan het lezen, bedankt

                      Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: White Widow auto

                        Ik begrijp niet wat je veilig vind aan een autoflower, met een beetje tekort aan kennis heb je het zo verkloot.
                        Regulier en feminised kunnen uit de ervaringen die ik heb meer verdragen als plant, de autoflowers die ik een keer geprobeerd heb hebben het niet gehaald.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #13
                          Re: White Widow auto

                          In het geval van 1 lamp op 1 plant en autoflower zal het verschil tussen 250 en 400 miniem zijn. Kan je ze beter op 20-4 zetten onder 250 dan 18/6 op 400. Eventueel laatste twee weken dan onder 400.

                          Ik heb the red family gekocht van sweet seeds. Bestaat enkel in autoflower helaas. Daar zal ik binnenkort eens wat mee experimenteren.

                          Comment


                            #14
                            Re: White Widow auto

                            Ik zou het zeker klaar willen hebben dat de oogst nog voor nieuwjaar klaar is,
                            Binnen nu en 7 weken oogsten?!
                            Een autoflower groeit tenminste 3 weken, dan duurt de bloei nog ongeveer 8-13 weken.. Je mag heel gelukkig zijn als je voor februari klaar bent. Zelfs met een autoflower.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: White Widow auto

                              LR2 de site zelf geeft aan 56 dagen, is dit geen 56 dagen om klaar te zijn of? Vision Seeds

                              Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X