Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White Widow auto

Die zitten er meestal wel elke weken naast. Het zijn zaadjes, hoe stabiel de soort ook is, je kan dat niet voorspellen. 56 dagen, 8 weken. Dat kunnen er gemakkelijk 9 a 10 worden. Oogsten voor nieuwjaar ga je sowieso niet doen ze.

Comment

Geen probleem deze autoflower uitdoen en hierna een fem zetten mss zelfs 2. Groetjes

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MistahWeez View Post
        Geen probleem deze autoflower uitdoen en hierna een fem zetten mss zelfs 2. Groetjes

Als je beetje uitkijkt waar je besteld heb je ze op 2-3 dagen nadat de betaling binnen is ...

Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

Comment

Waar raden jullie aan zaden te kopen? En welke zaden voor een beginner? Heb een 400W hps lamp, nog geen voeding

Comment

Er zijn geen zaden voor een beginner. Een indica bloeit sneller af, maar kan je evengoed om zeep helpen. Ik koop mijn zaden bij azarius. Betaal je met internetbankieren, dus de dag zelf nog is die order betaald en kan direct verwerkt worden. Dag erna verzonden en geleverd.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Er zijn geen zaden voor een beginner. Een indica bloeit sneller af, maar kan je evengoed om zeep helpen. Ik koop mijn zaden bij azarius. Betaal je met internetbankieren, dus de dag zelf nog is die order betaald en kan direct verwerkt worden. Dag erna verzonden en geleverd.
                Klopt ,ook zaden van gehad nog en binnen de drie - vier dagen na je bestelling geleverd !
                Die zijn best wel snel ...maar er zijn nog snelle jongens hoor ,als je 4,95€ bijbetaald word het aangetekend verstuurd ,heb je het dag nadien of 2de dag al

Comment

Hebben jullie ook een voorkeur op merk van zaden en voeding?

Comment

Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik kweek het overgrote deel met sweet seeds en ben daar altijd al tevreden van geweest. Sannie ook wel. Heb al omni seeds gehad ook. Dutch passion. Eigenlijk nog niet echt ontevreden geweest van een zaadbank.
                    Voeding net hetzelfde. Plagron, biobizz, Bio Nova, Aptus.

Ik woon in Belgie ja. Je hebt gewoon zo'n kaartlezer nodig, zodat zij zien dat die betaling onmiddellijk ok is. Besteld op woensdag en betaald, vrijdag al geleverd. Bij zamnesia gaat dat ook. Daar heb ik laatst besteld, omdat zij verzenden naar een bpost punt en ik dus mijn pakje daar kan afhalen zonder dat ik mijn eigen adres moet opgeven. Dan moet je ook niet speciaal thuis blijven. Vond ik wel handige manier van werken.

Comment

Net wat Beo zegt, zo veel kwekers zo veel meningen en voorkeuren.

Mijn voorkeur ligt bij De Sjamaan, vooral als ik WW wil kweken ga ik naar hun. Daarbij is het een geluk dat ook De Sjamaan andere merken verkoopt, als ik een keer wat anders wil is dat bij hun ook mogelijk; dat waardeer ik wel. Daarbij hoef ik niets in te vullen online.

Kwa voeding gebruik ik Hesi bloei complex en TNT -> dit vul ik aan met Aptus.

Comment

Bezig...
                      X