Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over de tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: Vragen over de tent

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Vragen over de tent

    Open een kweekverslag
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Vragen over de tent

      Mogguh. Geen ventilator op je plantje richten. Laten blazen tussen je plantje en lamp. Zuchtje wind zorgt idd voor sterkere plantjes.Je luchtvochtigheid is nu in de groei nvt . In de bloei zou ik het liever tussen de 35 en 50% zien. Je temps verschillen niet veel van elkaar. Dat is goed. Zou eventueel een graad of 3 hoger mogen, maar het zou moeten lukken.

      Blijft toch zonde van je lamp om daar een autoflower onder te zetten. Die zijn voor buiten. Plus het feit dat je je lamp de gehele kweek op 18/6 staat. Hogere energie kosten voor minder plant. Je kan wat lowstresstraining toepassenzodat de onderste toppen voldoende licht krijgen. Scroggen zou ik niet doen. Dan moet je namelijk langer voorgroeien, en dat gaat niet met auto's. Die schieten zelf in de bloei tussen node 5 en 8.

      Je bent pas net begonnen. Lekker nog een gefeminiseerd zaadje ernaast leggen , zodra die voldoende gegroeid is de lamp op 12/12 zetten. Compenseer je zeker de mindere opbrengst van de autoflower.

      in ieder geval suc6 met je kweek

      groet JB
      Keep em green

      Comment


        #4
        Re: Vragen over de tent

        om veel van een plant te trekken,moet je een pp of nlx of haze zetten,bubbel ken ook,voorgroeien in een apart tentje met 150 of 250 watt hps en daarna overpotten in een 100 literkuip met allmix,dan is 3 ons te doen.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        Bezig...
        X