Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: vraagje over kweken

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

Een vriend van me wilt samen met mij binnewiet gaan kweken in een kweekkast voor eigen gebruik.

Wij willen graag in potten kweken en vroegen ons af wat we vanaf de bodem tot de top moeten vullen voor een hogere opbrengst. Wat voor grond kunnen wij gebruiken? Kunnen wij ook gwn de hele pot met wormenmest vullen of moeten er perse lagen zijn bijv. eerst grond dan wormenmest dan hydro etc. Mijn excuses als ik als een nieuweling overkom maar daarom ben ik ook hier om advies van jullie te krijgen hoe het moet want wij willen graag dat onze eerste kweekje een goeie opbrengst levert.

Hoop dat er iemand ons kan helpen!

Re: vraagje over kweken

in een growshop hebben ze de juiste aarde en voeding.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Allereerst, Welkom! Maar stel je even voor in het juiste subforum aub

Ik denk dat je al een stuk verder komt door een aantal verslagen te lezen op deze site. Daar zul je al veel van leren.

Je potten helemaal vol is altijd een goed idee.

succes
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

okay zal ik eens doen en thanks

Comment

Wat als je ruzie krijgt met die vriend? Wat als hij z'n mond niet houd, en iemand belt de politie? Wat als hij onvoorzichtig is? Wat als hij het niet voor eigen gebruik doet, maar een handeltje begint?

Dan ben je je huis kwijt, je kweekspul, je planten en je geld.. Daarnaast je kans op een hypotheek en een goede baan (verklaring omtrent gedrag krijg je niet meer).
          Van samen illegale dingen doen, komt huilen. Genoeg voorbeelden hier op het forum.

Voor de rest raad ik aan: om te beginnen, kun je het beste de methode van een ander stelen, en het 't zelfde doen. Dat mag gewoon, maar daarvoor moet je er een kweekverslagje bij pakken.
          Blijf weg van spaarlampen en LED.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

okay ik zal eens effe goed onderzoek doen bij verschillende topics en me vriend is niet echt de type die iemand verlinkt en we hebben nooit ruzie gehad dusja dat is wel een voordeel maarja wij dachten eraan om een g kit 400 complete kast te kopen en gwn 3 tot 5 planten te kweken voor eigen gebruik maar ik zal eens effe kijken wat voor methodes er zijn voor compacte wiet en een goeie opbrengst

Comment

zo,n kast is leuk,maar toch moet de warme lucht die uit je kast komt naar buiten,dan ziet je bezoek,alsnog een slang uit een kast komen.koop gewoon een ruime groote tent,en zet hem op een plek waar geen bezoek komt,dan kan je ook in de tent knippen,want lees de kranten maar na,veel worden er gepakt tijdens het knippen
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MooieWiet View Post
                okay ik zal eens effe goed onderzoek doen bij verschillende topics en me vriend is niet echt de type die iemand verlinkt en we hebben nooit ruzie gehad dusja dat is wel een voordeel maarja wij dachten eraan om een g kit 400 complete kast te kopen en gwn 3 tot 5 planten te kweken voor eigen gebruik maar ik zal eens effe kijken wat voor methodes er zijn voor compacte wiet en een goeie opbrengst
                Hij hoeft jou ook niet te verlinken, hij hoeft alleen maar op te scheppen tegen 'n ander dat hij met jou wiet kweekt. Dat is best iets om trots op te zijn, en als kerels onder elkaar hoor ik er af en toe ook flinke verhalen over. Hij zal 't maar net tegen de verkeerde zeggen..
                Afijn, je bent gewaarschuwd, het risico draagt degene waar de kast staat.

Met 400W zou ik me beperken tot 3 planten. En die gewoon flink laten uitbouwen (groeiperiode van 5 weken ofzo). Dat is wat makkelijker qua onderhoud en de opbrengst ligt vrijwel gelijk.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Ja kan het wel begrijpen wat je bedoeld ik denk er nog over na of ik het samen ga doen of niet uiteindelijk wil ik wel gewoon iets te roken hebben wat niet van de shop komt en ben ik ook nog eens goedkoper uit maar alsnog bedankt voor deze advies.

Comment

Daarom zijn we allemaal hier; we willen ook niet (graag) iets van de shop.
                    Zelf kunnen we 't allemaal veel beter. Dat vind ik zelf tenminste.

Zelf zou ik tegen die vriend zeggen: sorry man, gaat 'm niet worden vanwege de brandveiligheid, en ik heb 't geld er effe niet voor.
                    En dan vervolgens een mooi kastje bouwen zonder dat iemand er vanaf weet.

Daar heb je het langste en het meeste plezier van. Dat je je hobby niet zomaar met anderen kunt delen, dat is balen. Vinden we allemaal wel lastig denk ik. Maar daarvoor is het forum dan weer!

Geld besparen gebeurt trouwens vaak pas bij de 2e of derde ronde, zodra je het een beetje in de vingers hebt. Maar dan bespaar je ook meteen bijna 95% in vergelijking met de shop.

Comment

Bezig...
                    X