Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hartstikke mooi voor 4 spaarlampenals je een foto neemt met de plant in het daglicht kunnen we beter bepalen of ie klaar is.ik zelf oogst als de haartjes in de toppen meer dan 60% bruin zijn.
Haartjes (pistels) kan je niet echt op afgaan helaas.
Je moet echt de trichomes kunnen bepalen van kleur ,ik had eerder ook geen microscoop en deed het toen met de zoom op m'n iPhone ...je ziet natuurlijk geen 500x groter maar als je van dicht bij de top een foto neemt en zorgt dat het beeld scherp staat ,en dan op pc de foto vergroten ,zie je echt veeeeel meer ,en kan je op kleur van de trichomes bepalen wanneer je oogst.
Wit is wachten ,amber is oogsten
Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
Bedankt mensen ik heb het plantje gesplit en laat haar nog 6 uur onder de lampjes staan en dan is het moment gekomen na lang wachten hihi hoeveel gram denken jullie wat er droog van af komt groetjes dodo
heej, hoe is het afgelopen met de amnesia buiten ?
ik zie dat je binnen wat probeert en ik vind dat je het knap gedaan hebt gezien je amnesia avontuur.
Ik schat dat er zoon 30 gram afkomt al ben ik ook een beginner.
Mvg
Last edited by Feyenoord1908; 27 November 2015, 19:14.
Comment