Kan ik wiet binnen wiet kweken zonder benodigheden? Met benodigheden bedoel ik stroom, licht en lucht. En wat voor zaad zou ik dan moeten hebben?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Collapse
X
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Oorspronkelijk geplaatst door Yeezus View Post...Kan ik wiet binnen wiet kweken zonder ... stroom, licht en lucht...
Totaal kansloos.
Koop gewoon een halfje bij de shop.
Je keuze voor die alias vind ik ook niet de meest geniale.
Al met al heeft het er veel van weg dat je een jaar of 14 bent, dus niet oud genoeg voor dit forum.
Comment
-
Heb wel aantal succesvolle kweekjes onder waxinelichtjes gedaan.
Is alleen moeilijk ze zo rond je plant op te stellen dat er een goede lichtverdeling ontstaat zonder blaadjes te warm te maken.
Statief icm spiegeltjes werkte me t beste.
Heb vreselijk bespaard op stookkosten ook die kweek..
Suc6 en smoorse.Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Ben niet minderjarig, smoke elke dag maar weet totaal niks van kweken af. Op internet kan ik wel wat dingen vinden maar niet het antwoord op mijn vraag. Vandaar dat ik het hier vraag. Zou graag een stuk of 5 plantjes binnen willen hebben waar ik niet te moeilijk voor moet doen...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat je zegt is allemaal een aanname, als je geen antwoord op mijn vraag hebt reageer dan ook niet.
Ik kan het hoognodige aanschaffen. Wat is echt nodig om het een succesvol kweekje te doen ?
Begrijp hier uit dat licht toch wel nodig is ? Is een filter en voeding ook hoognodig of kan dit zonder ? Op de plek waar ik wil kweken is de luchtvochtigheid heel hoog, is dit ook een probleem ?
doen= laten worden*
Comment
Comment