Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
3 Planten (autoflower) eerst onder tl lamp totdat ze gaan bloeien, dan onder een 400w hps lamp (dit in een tent). Wil geen filter.. Is een vetilator die naar het open maar geen lichtgevend raam gericht staat achter de planten waardoor er frisse lucht in en uit kan? Is dit een idee ?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Dus ge wilt dat heel uw huis naar wiet ruikt? Ik snap ni waarom je dat nu niet zou willen. Wil je mss geen opbrengst ook, dat maakt het wat makkelijker.
Je kan in theorie zonder afzuiging, dus met alleen een lamp. Zonder een geschikte lamp gaat het zeker niet werken.
Waarom gebruikt dan vrijwel iedereen een afzuiger met filter ? Omdat de wiet erg gaat stinken / ruiken, vooral als ze in bloei gaat.
Je buren bijvoorbeeld ruiken dan dat je wiet kweekt, en waarschijnlijk iedereen die langs je huis loopt.
Over welke lamp geschikt is, en wat een goede luchtvochtigheid is, is genoeg te vinden op dit forum.
Ah joh, jongens. Kom nou.
We zijn allemaal toch zo begonnen. Met de hoop dat we voor een tientje klaar zouden zijn, of nog minder.
Het is wel wat vragen naar de bekende weg, want topics in overvloed..
Begin er lekker aan op jouw manier, open een topic, en leer je lessen. Luister vooral naar wat de mensen zeggen, want ze reageren zo lomp omdat ze zelf dezelfde fouten hebben gemaakt. Ik ook, ik vooral.
De bedoeling is: je vooruit helpen en zorgen dat je zelf je wiet kunt kweken. Daarvoor moet je wat zaken op orde hebben, anders gooi je geld weg.
Ben zelf ook heel erg goedkoop begonnen.2e hands lamp vastgemaakt aan een kleine trapleer,stond in me badkamer,daar heb je natuurlijk afzuiging,en zat een deur voor met rooster voor frisse lucht,als ik dan ging douche zette ik de zooi op de gangis niet veilig,is stom,het leukte wel.
Comment