Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede Kweektent voor een Beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede Kweektent voor een Beginner

    Korting op 420shop
    Hallo beste stoners,

    Ik wil gaan beginnen met kweken, en ik heb al geprobeerd zo veel mogelijl op te zoeken. Ik kwam op deze complete kweektent uit: http://www.greensell.nl/a-27471692/c...0/#description
    Zag er netjes uit, zal ik hier een plantje of 4 in kunnen zetten? Zijn dit goede lampen die hierbij zitten (voor ongeveer 50-70 gr per plant?)?

    Alvast bedankt!

    Greetz
    Fannollost

    #2
    Goede Kweektent voor een Beginner

    Leuk tentje maar prijzig denk ik ,en die Tneon en Tl's is niet iets waar ik zou voor gaan.
    Kijk dan voor een 250W setje ,ga je meer genot van hebben. Of zoek een tentje waar je de mogelijkheid hebt voor 250W met VSA en kap.
    (mijn mening ,hangt af wat je verlangens zijn he)


    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

    Comment


      #3
      Re: Goede Kweektent voor een Beginner

      thanks voor de feedback,
      Ik heb niet zo heel veel geld te besteden, max +- 230 piek (excl. zaden), is er een mogelijkheid om een 250w "setup" te krijgen voor dat geld? zoals je misschien merkt rijkt mijn kennis op het gebied van kweken niet erg ver, alle hulp is dus welkom.

      Comment


        #4
        Goede Kweektent voor een Beginner

        Kijk eens op het forum ook hier ,er staan heel wat verschillende setups op.


        Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
        Last edited by PotHead Sativa; 4 December 2015, 21:07.

        Comment


          #5
          Re: Goede Kweektent voor een Beginner

          is dit een goeie lamp? http://www.greensell.nl/a-42051670/b...600-watt-230v/ als ik er hier 1 van in zet in deze: http://www.greensell.nl/a-27471692/c...0/#description zullen mijn plantjes het dan een beetje doen?

          Comment


            #6
            Re: Goede Kweektent voor een Beginner

            nee gaat hem niet worden,bij een lamp heb je ook een vsa nodig,deze zorgt dat de lamp aangaat.een plug en play setje is veilig en handig.en dat entje is te klein voor 600 watt,wat jij zoekt is een compleet tentje voor 600 watt,die moeten minimaal 1 bij 1 bij2meter zijn,zo kan de warmte van de lamp een beetje verdeeld worden.een 120 bij 120 bij 2 meter tentje is nog beter.5 grote potten erin en gaan
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Goede Kweektent voor een Beginner

              Van 2x 55W naar 600W is misschien wat een te grote stap ,kerel heeft maar bepaald budget ,complete setjes zijn inderdaad veiligst en niet zo duur ...

              Beetje sparen nog anders en na nieuwjaar als je dikke brieven hebt ontvangen voor iets duurder gaan.
              Als je maar een 5 tal plantjes wil kweken is ook geen 600W nodig ,terug ...wat je er zelf van verwacht en vooral verlangt.

              Licht = gewicht

              Maar je behaalt mooie opbrengsten met net iets minder dan 600W ook.

              Zijn keuzes die je moet maken.


              Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

              Comment


                #8
                Re: Goede Kweektent voor een Beginner

                Hoeveel wiet rook je ?
                Met die info zoek je een tent.

                Hoeveel keer wil je kweken in een jaar ?
                Elke keer is een risico, ook daar moet je aan denken. Als het 10x goed gaat en 1x mis, ben je alles kwijt met de nodige problemen in het verschiet.

                Is je budget niet voldoende?
                Spaar dan nog even door! Het zou zonde zijn als je nu een tentje koopt met lampen waar je amper iets mee oogst, of een te kleine ruimte hebt... Daarbij kost kweken nu eenmaal geld, maar nog altijd minder dan naar de shop gaan.

                Comment

                Bezig...
                X