Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent

Korting op 420shop
    Hallo mede-stoners,

Ik wil beginnen met kweken, en ik zag deze set staan: https://www.kweekhuis.nl/product/kwe...FQw8GwodrIUDfw
    Is dit goed om te beginnen? Moet ik op de potten en zaad en grond nog andere producten kopen om te beginnen met kweken? En is dit een tent waar je ongeveer 50-75 gr per plant eraf kan halen met+- 4 planten erin?

Alvast bedankt!
    mvg,
    Fannollost

Re: Kweektent

mooi setje goede prijs ik zeg doenmaar als je er plek voor heb zou ik voor een tent van 150cm bij 150 cm bij 2 meter gaan,daar kan je makkelijk 4 speciekuipen van 65 liter in kwijt,en door de grotere inhoud word het iets minder warm,en je kan dan ook in je tent zelf knippen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Schakelkast komt er nog bij eh..
      En grond.
      En voeding.

Zaden zitten er wel bij.

't Is wel een basis-basis set, na je eerste kweek ga je vast wat dingen willen verbeteren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ben je handig met elektra ? Anders beter voor plug en play gaan.

Ik ken het kweekhuis niet, maar soms worden online bestellingen niet uitgeleverd. Je kan dan beter heen rijden, dan kunnen ze gelijk uit leggen hoe je alles aan moet sluiten.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoeveel rook je per dag ? Daarop beslis je wat je nodig hebt.
          Als je 2 gram per dag rookt, kun je met een 250watter al ver komen... Je zal gem 168 gram per kweek nodig hebben in dat geval.
          Rook je meer, is het slimmer om 400 of 600watt te gaan.

Ja je zal nog een aantal dingen moeten kopen, zoals je al zei de potten, het zaad en het medium ( potgrond/cocos/steenwol ). Daarbij zijn er nog wel een aantal zaken die je opbrengst kunnen verhogen, al is het wel een investering op zich.

- Variac of een Silent fan controller -> zorgt dat je brom uit de afzuiger gehaald word
          - Smart/Air pots - > meer lucht bij je wortels
          - EVSA - > je hebt een power boost + dim functie hiermee. Worden niet heet zoals de VSA
          - A just a Wing lampenkap -> betere verspreiding van het licht, meer opbrengst.
          - PH / EC meter -> wil je echt gaan kweken, is dit onmisbaar. Het kan prima zonder, alleen resultaten zijn minder in opbrengst.
          - Sono connect slangen -> zijn gevoerde luchtslangen, zorgen voor minder geluid. Lucht maakt veel geluid!
          - Softbox - > Het slakkenhuis hangt aan rubbers, waardoor het geluid minimaal is.

Comment

is een schakelkast hetzelfde als een tijdklok? want tijdklokken heb ik er nog 10 van liggen XD, en die VSA die bij die set zit, is dat een beetje een redelijk ding?

Comment

Bezig...
            X