Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AF gaan niet bloeien?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: AF gaan niet bloeien?!

Korting op 420shop
    Hey mensen,
    ik heb een stel (10) Northern Light AF en (3) Jack Herer AF staan die zich nogal raar gedragen..
    Sinds vorige week is in 6 planten de bloei er in gekomen maar de rest van de planten doet (vrijwel) niks??
    Ik kweek in een 120x120x200 tent met een 400 watt lamp. Voeding van plagron er bij gehad, terra grow en nu terra bloom.
    Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    Attached Files

Re: AF gaan niet bloeien?!

Tja, de ene gaat nou eenmaal sneller bloeien dan de ander.
    Die nog niet bloeien mag je groeivoeding blijven geven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik vind het nogal een groot verschil voor dezelfde soorten... de bloeiende hebben echt al toppen maar de andere hebben hooguit een enkele bloeihaar..
      Dit kon ook wel eens lastig worden aan het eind van de bloei aangezien ik in mn tent droog..
      Maar goed, we wachten het maar even af.. Moet toch nog een eeuwigheid geduld hebben helaas

Comment

misschien kan je de eerdere bloeiers een weekje langer bloei geven als je nog geen problemen ziet, dan is het probleem ook opgelost lijkt me.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Als je 100% dezelfde bloeiers wilt, dan moet je met stekken werken. Het is niet echt een probleem van alleen autoflowers, maar gewoon van het gebruik van zaden; daardoor is elk plantje anders.
          Drogen kan altijd nog in een kartonnen doos (donker) in je tent.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

AF zijn leuk voor een buiten project, ik vind het zonde om daar stroom aan te wasten. Daarbij heb je ook 2 soortjes door elkaar, waar de bloei periode anders van is. NL is een 8/9 weker, terwijl een Jack Herrer snel 10/11 weken kan blijven staan. Jack Herrer zal dus pas later zijn toppen aanmaken, ook bij een AF.

Comment

volgens de site waar ik ze weg heb staan ze even lang.. en daar komt bij dat 1 van de jacks tegelijk is begonnen met bloeien als de 5 NL die al bloeien...
              en stroom verknoeien aan AF?? vorige keer (1e kweek) hadk 475 gr van 8 plantjes.. das toch niet gek vind k zelf

Comment

De mijne zien er nu precies zo uit! Hoelang moeten ze nog denk je?

Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Comment

475 gram van een 400 wattert u is goed bezig daar
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

In een eerste ronde met autoflowers? Hm. Pics or it didn't happen zeggen ze dan.

Comment

jep 1e ronde met AF.. zelfs nog wat overvoeding en te veel water gegeven toen...
                      Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoker997 View Post
                        volgens de site waar ik ze weg heb staan ze even lang.. en daar komt bij dat 1 van de jacks tegelijk is begonnen met bloeien als de 5 NL die al bloeien...
                        en stroom verknoeien aan AF?? vorige keer (1e kweek) hadk 475 gr van 8 plantjes.. das toch niet gek vind k zelf
                        En die website zei ook dat ze tegelijk zouden beginnen met bloeien toch? Dan klopt er misschien iets niet aan die site.
                        Verkooppraat noemen ze dat, en om die reden staat er ook nadrukkelijk in de voorwaarden iets wat klinkt als: Zaden zijn een natuurproduct en zijn derhalve bederflijk of op andere manier niet te retourneren omdat het product en haar kwaliteit van teveel factoren afhankelijk is.

Vaak zeggen we hier op het forum: doe maar minstens 2-3 weken bovenop de advertentietijd. Bij autoflowers is dat alleenmaar gunstig; meer groei betekent later meer toppen.

Over die opbrengst: je hebt wel minstens 33 euro meer elektriciteit verbruikt dan bij een reguliere plant (ik reken alleen de lamp). Maar alsnog een mooie oogst hoor! Wat je met je geld doet, moet je zelf weten trouwens. Ik vind 't wel leuk om te zien, die autoflowers binnen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik woon in een rijtjeshuis, geen ruimte buiten plus het feit dat ik achter huis zomers maar 4 uurtjes zon heb helpt ook niet echt.. ik ben aan alle kanten omringd dus noodgedwongen binnen kweken..
                          dit is waarschijnlijk de laatste keer autoflowers trouwens, ik wil zelf ook om naar reguliere planten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoker997 View Post
                            Ik woon in een rijtjeshuis, geen ruimte buiten plus het feit dat ik achter huis zomers maar 4 uurtjes zon heb helpt ook niet echt.. ik ben aan alle kanten omringd dus noodgedwongen binnen kweken..
                            dit is waarschijnlijk de laatste keer autoflowers trouwens, ik wil zelf ook om naar reguliere planten.
                            Is voor mij ook twijfelachtig. Mijn kast is maar 60cm hoog en krijg het niet helemaal lichtdicht.
                            Daarom gingen mijn autoflowers best goed maar ze groeiden tegen het plafond van de kast.
                            Reguliere zaden kan je dan weer scroggen, maar die hebben absoluut donker nodig. Dilemma

Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Comment

Is dat diezelfde kast waar je 500 gram in geoogst hebt van 3 autoflowers met een setup onder de 200 euro? Want dan wordt het wel heel ongeloofwaardig.

't Was typo.

Comment

Bezig...
                              X