Beste mensen,
Het blad probleem is begonnen in de eerste week bloei,
met name de onderste blad verkleurde naar bruin op de bladpunt en de randen verschrompeld en valt eraf.
Ik kweek op cocos van biobizz kant en klare.
Gebruik 11 literpotten
temperatuur min 19 max 28
LV nu op 50%
Tussen lamp en top 60cm
600watter.
8 dagen groei gegeven. Ik had ze voor dat ik ze uit had gezet, van te voren goed ingewaterd op ec 1.2 en
ph 5.8, Regulator, A en b groei, startboster.
Bij het uitzetten van de stekken Rhizotonic gegeven.
Als voeding gebruik ik basisvoeding Dutchpro A B de rest van Aptus.
Dit is de eerste keer dat ik op cocos werk, daarvoor op aarde nooit deze problemen gehad.
In week 1 bloei 12/12 nam ik een grondmonster, ik meette toe een ph van 7.4, ik dacht dat is hoog...
spoelen maar met als gevolg een verzadigde cocos, ik kreeg denk ik dat blad probleem de onderste,
Ze stonden naar mij gevoel stil, normaal schieten ze snel de lucht in. Ik heb ze toen met rust gelaten bijna 7 dagen.
Ik heb ze in tussen tijd twee keer aan toe blad voeding gegeven van dutchpro leaf green.
Daarna heb ik ze een ec van 1.6 en ph 5.6 met een beetje n27 gegeven omdat ze licht groen waren.
Ze waren daardoor wel wat bijgetrokken.
Nu zit ik in 14 dagen bloei 12/12, maar ik signaleerde wat verbrandingsverschijnselen op de middel blaablaadjes.
Het lijkt net of ze zich verplaatsen naar het blad dat na het onderste zit.
Vandaag alleen afgezuurd water gegeven.
Willen jullie aub met mij mee kijken en oordelen wat het probleem is met de dames?
Het blad probleem is begonnen in de eerste week bloei,
met name de onderste blad verkleurde naar bruin op de bladpunt en de randen verschrompeld en valt eraf.
Ik kweek op cocos van biobizz kant en klare.
Gebruik 11 literpotten
temperatuur min 19 max 28
LV nu op 50%
Tussen lamp en top 60cm
600watter.
8 dagen groei gegeven. Ik had ze voor dat ik ze uit had gezet, van te voren goed ingewaterd op ec 1.2 en
ph 5.8, Regulator, A en b groei, startboster.
Bij het uitzetten van de stekken Rhizotonic gegeven.
Als voeding gebruik ik basisvoeding Dutchpro A B de rest van Aptus.
Dit is de eerste keer dat ik op cocos werk, daarvoor op aarde nooit deze problemen gehad.
In week 1 bloei 12/12 nam ik een grondmonster, ik meette toe een ph van 7.4, ik dacht dat is hoog...
spoelen maar met als gevolg een verzadigde cocos, ik kreeg denk ik dat blad probleem de onderste,
Ze stonden naar mij gevoel stil, normaal schieten ze snel de lucht in. Ik heb ze toen met rust gelaten bijna 7 dagen.
Ik heb ze in tussen tijd twee keer aan toe blad voeding gegeven van dutchpro leaf green.
Daarna heb ik ze een ec van 1.6 en ph 5.6 met een beetje n27 gegeven omdat ze licht groen waren.
Ze waren daardoor wel wat bijgetrokken.
Nu zit ik in 14 dagen bloei 12/12, maar ik signaleerde wat verbrandingsverschijnselen op de middel blaablaadjes.
Het lijkt net of ze zich verplaatsen naar het blad dat na het onderste zit.
Vandaag alleen afgezuurd water gegeven.
Willen jullie aub met mij mee kijken en oordelen wat het probleem is met de dames?
Comment