Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Amnesia haze bladprobleem!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Help! Amnesia haze bladprobleem!

Whatever pothead, mij maak je toch ook niet wijs dat 3x 600 voor eigen gebruik is...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Daarom was ik al gestopt met reageren.

Sommige mensen begrijpen niet dat je een forum in gevaar kunt brengen met zoveel planten.
      Vraag je aandacht, dan krijg je het meestal ook.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik vind het dan wel weer grappig om te zien hoe ze graag veel en dikke lampen hangen, maar aan de vragen merk je dan meteen dat ze niet bekwaam zijn om er mee te draaien. Ga je dan ook de elektriciteit van die 3x600 watt mislukte kweek betalen vraag ik me dan af??

Comment

Ik vind het toch moeilijk te bepalen en vast te stellen ,broodkwekers die het voor de poen doen weten meestal wel wat ze doen en gaan niet op 1 of ander forum vragen komen stellen dan denk ik.

Ik had niet opgemerkt dat er 3x 600 hing maar dan nog ,wil dat daarom zeggen dat je broodkweker bent?

Vrede op aarde en iedereen ,zo direct met de vinger wijzen "broodkweker" vind ik er wat over persoonlijk.

Ik heb ook 40 planten staan ,ben ik daarom een broodkweker?

Dat is allemaal van veronderstellingen uitgaan dat ze hier doen weeral eens.

En "als" het te veel zou zijn om op JD te staan ,dan word die toch snel verwijderd ,maar dan door de Admin en niet door ene of andere die denkt dat het hier om broodkweek gaat toch?

Je kan ook met drie lampen werken en om de dag van 2 naar 1 gaan ,2 buitenste ,de middelste ,2 buitenste ,middelste ...
          Dan werkt hij met 1 of 2 lampen ,al heeft hij er drie hangen.

Vind dat we niet te snel mogen conclusies trekken ,das alles wat ik erop te zeggen heb.

Niet iedereen zijn verstand staat op 1 lijn als het over kweken gaat toch ?

Meningsverschillen mogen en moeten er zijn ,als ook verschil in setups vind ik.

Vrede op aarde en iedereen ! [emoji173]️

Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

Comment

Je kan het idd op verschillende manieren bekijken, ik heb wel een bepaald gevoel bij hoe het aangeboden word.

Comment

Ik was gestopt met reageren op uw berichten pothead, maar hoe naief ben je als je gelooft dat dit voor eigen gebruik is? 2 kilowatt per uur, amnesia haze stekken op cocos, komaan. Ik maak trouwens de forumregels hier niet. Dit werd hier nooit getollereerd vroeger.

En ja, 40 planten is in mijn ogen ook niet meer puur voor eigen gebruik. Maja, als ge werkloos zijt hebt ge natuurlijk 10 uur meer per dag om dat allemaal weg te smoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Maja, als ge werkloos zijt hebt ge natuurlijk 10 uur meer per dag om dat allemaal weg te smoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Ik was gestopt met reageren op uw berichten pothead, maar hoe naief ben je als je gelooft dat dit voor eigen gebruik is? 2 kilowatt per uur, amnesia haze stekken op cocos, komaan. Ik maak trouwens de forumregels hier niet. Dit werd hier nooit getollereerd vroeger.

En ja, 40 planten is in mijn ogen ook niet meer puur voor eigen gebruik. Maja, als ge werkloos zijt hebt ge natuurlijk 10 uur meer per dag om dat allemaal weg te smoren.
                  Pubertje ,mijne prive gaat u niks de ballen aan ,als ik voor u een werkloze ben dan zal dat zo wel zijn ,als de baas van JD het gezegd heeft !
                  Ga verder in uwe zandbak spelen jongen ,iedereen dat hier nieuw bijkomt moede lastig tegen doen ,zo kennen we u ondertussen al eh BEO
                  Tis niet aan u om altijd met dat vingerke te wijzen weete ,jaloers gastje ,altijd gemeen tegen iedereen eh ,karma is a bitch man !
                  Ge komt ze nog wel tegen

Comment

Tuurlijk doe ik zo tegen iedereen, heb nog nooit iemand proberen helpen die compleet normaal deed. Awel tis goed, mijn account mag gedelete worden. Ge moogt winnen.

Comment

Daar is het me verre van te doen kerel ,ge scheert gewoon veel mensen over dezelfde kam ,en u uitspraken die ge doet "werkloze" zonder ge iemand zijn prive echt kent ,kan soms denigrerend over komen zoals je wel beseft zelf ,en dat pikt niemand ,ik niet en niemand niet dat een beetje eigenwaarde over zichzelf heeft. Ge viseert de mensen eens ge er ne pik op hebt ,daar ben ik wel het bewijs van.

Kzou niet liever hebben dan met u op een normale manier te kunnen omgaan ,maar dan moet het van 2 kanten komen en mogen u spelletjes stoppen.

Voor de rest ,fijne feestdagen voor u en uw gezin ,als ge dat al hebt? Zijn mijn zaken niet ,wens u toch een fijne feest periode toe BEO ! [emoji319]

Comment

Kunnen we aub allemaal terug over wiet praten ipv persoonlijke aanvallen? Daar heeft niemand iets aan en zeker niet in dit topic.

En Beowulf, niet weggaan jong. Indien nodig negeerlijst.

Vrede aan iedereen mensen!!!!!
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                          Kunnen we aub allemaal terug over wiet praten ipv persoonlijke aanvallen? Daar heeft niemand iets aan en zeker niet in dit topic.

En Beowulf, niet weggaan jong. Indien nodig negeerlijst.

Vrede aan iedereen mensen!!!!!
                          Aan mij zal het niet liggen !

Comment

Om ambras te maken moet ge met twee zijn zeiden mijn ouders vroeger.

Comment

Bezig...
                            X