Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten kweek durban poisson , frissian dew en hollands hope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten kweek durban poisson , frissian dew en hollands hope

    Korting op 420shop
    Ik ga dit jaar beginnen met het kweken van durban poisson, frissian dew en holands hope.
    ik ga een raised bed maken van 2,5 meter lang 1meter breed en 44cm hoog, ik ben van plan alles biologisch te doen en de plant ook alleen maar biologische voeding te geven. Ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben over een goede mix van aarde ik woon zelf op een boerderij en heb mogelijkheid tot verschillende soorten mest en compost. Als je andere tips hebt over het kweken van deze soorten graag???

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Buiten kweek durban poisson , frissian dew en hollands hope

      dankjewel ik had ook een vraagje wanneer de beste tijd is om de zaden te laten ontkiemen. en of het handiger is om de zaadjes binnen te ontkiemen of gewoon in de volle grond.

      Comment


        #4
        Re: Buiten kweek durban poisson , frissian dew en hollands hope

        Ik wil je graag helpen, maar ik denk dat je zelf veel meer antwoorden kunt vinden als je lekker achterover gaat zitten en een stukje leesvoer tot je neemt. Dat scheelt mij moeite, maar jou ook
        Al je antwoorden staan hier:
        Buitenkweek van Cannabis De een doet niet anders, de ander doet het anders. Er zijn duizenden, misschien wel tienduizenden verschillende manieren om buiten te kweken. In pot, volle grond, balkon, tuin, kas, guerrilla etc. De een gaat met autoflowers aan de gang, de ander gaat verduisteren om de natuur een handje te helpen en weer een ander oogst in oktober of november. Maar allemaal hebben ze enkele overeenkomsten; de kweker zet zijn planten buiten neer. Na 15 mei (ijsheiligen) komt er vrijwel geen nachtvorst meer voor en is de aangewezen tijd om buiten met kweken aan de gang te gaan. Sommige durfallen beginnen al ruimschoots voor die tijd, helaas vaak met tegenvallend succes. Hoe je het ook aan wilt pakken, er zijn een paar essentiële dingen nodig voor een geslaagde buitenkweek. Het klinkt overbodig, maar we beginnen met de basis: zaad.

        En hier:
        Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

        En om te voorkomen dat je vervelende opmerkingen krijgt op het forum (want de vragen die je stelt worden elk jaar 100 keer beantwoord, en zijn die dus te vinden op het forum), stel ik voor dat je dit ook even leest:
        Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je


        Voor de buitenteelt geldt dat we pas beginnen met denken aan zaaien, rond begin mei. Tot die tijd kun je lekker gaan lezen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X