Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla locatie vinden bij stad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hoi mede kwekers,
    Ik ben een jaar geleden begonnen met het kweken van buiten wiet. Ik had vorig jaar 4 wietplant en in mijn tuin maar, ik zou dit jaar graag op een grotere schaal willen kweken maar, ik weet niet waar. Ik ben van plan om een guerrilla kweek te houden maar, ik woon niet bepaald op een perfecte locatie. Aangezien er in de buurt wel veel weiland is dacht ik ,"misschien kan ik het ergens in een weiland de planten plaatsen", maar, ik vind gewoon echt geen goede spot. Ik zoek al sinds juli 2015 met mijn partner naar een locatie maar, wij vinden gewoon niks. Ik heb taloze forums afgespeurd maar, ik heb nog steeds geen gouden tip gekregen. Ik ben ook vaak met mijn partner rond gaan fietsen in de wijk en via Google earth wezen kijken maar, allemaal voor niks. Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen en ik denk dat er wel meer mensen zijn met dit probleem. Tips zijn altijd welkom! Alvast bedankt.

Mvg h.t.
    Last edited by Hans telen; 26 January 2016, 23:42.

Re: Guerilla locatie vinden bij stad

Ga jij je woonplaats eens weg halen !

Er zijn overal in het land goede plekjes te vinden, die echter ook weer door anderen gevonden worden. Heb je je al ingelezen in de guerilla afdeling van het forum?

Vroegbloeiers, niet al te grote en niet sterk geurende planten is denk ik wel het handigst bij guerilla. En dan hopen dat je geen rippers op bezoek krijgt.

Hoe was je buitenkweek gegaan ?
    Last edited by Stemma; 26 January 2016, 00:40.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik wil je wel proberen te helpen maar kan je geen pm sturen nog.

Comment

Je moet effe op het forum zitten voor je berichten kan ontvangen ...

Niet echt slim je woonplaats te vermelden ,je weet nooit wie meekijkt ...

En denk gewoon dat je die vraag beter niet kan stellen ,wat als iemand jou nou een plaatsje bezorgt die je goed vind ,en je weed is plots geript ,ben je alles kwijt.

Tgaat er hem om ,om in zaken zoals plaats ,je naam ,en prive dingen hier toch wat discreet te blijven. (voor je eigen bestwil)

Zoals Stemma al zei ,je even in lezen op het guerrilla topic en ideetjes opdoen.

Maar vertel nooit je plaats man ,of ga ook niet vragen gaan stellen als de huidige lolz ...

Je komt er wel

Waarom niet gewoon lekker binnen?

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
          Je moet effe op het forum zitten voor je berichten kan ontvangen ...

Niet echt slim je woonplaats te vermelden ,je weet nooit wie meekijkt ...

En denk gewoon dat je die vraag beter niet kan stellen ,wat als iemand jou nou een plaatsje bezorgt die je goed vind ,en je weed is plots geript ,ben je alles kwijt.

Tgaat er hem om ,om in zaken zoals plaats ,je naam ,en prive dingen hier toch wat discreet te blijven. (voor je eigen bestwil)

Zoals Stemma al zei ,je even in lezen op het guerrilla topic en ideetjes opdoen.

Maar vertel nooit je plaats man ,of ga ook niet vragen gaan stellen als de huidige lolz ...

Je komt er wel

Waarom niet gewoon lekker binnen?

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

Hallo,
          Ik weet niet of u weet hoe groot zaanstad is maar dat is een best wel groot gebied. Maakt in principe niet uit was een dome fout om mijn woonplaats te vermelden. Het was eigenlijk ook niet echt de bedoeling dat mensen locaties voor mijn planten zouden verzinnen maar ,meer of mense nog tips hadden voor een geschikte locatie in de buurt van een dichtbevolkte woonwijk. Waarom ik deze kweek niet binnen doe is simpel. Ik ga zo'n 30 planten kweken en ik wil niet een hele kamer voor mijn kweek inrichten. Nog bedankt voor uw antwoord.

Mvg h.t

Comment

Er zijn wel wat plekken waar ik aan denk maar om dat zo te posten gaat niet werken. En je hebt kans dat op de betere plekken vast wel meer mensen interesse hebben.

Comment

30tig planten voor de hobby ???
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Overal zijn plekken te vinden, je kijkt teveel met een toeristische blik.
                Weilanden en recreatiegebieden kun je doorstrepen. Vlak langs drukke wegen, wandelpaden en fietspaden is ook geen strak plan.
                In weilanden eten de koeien je planten op en anders worden ze gemaaid, recreatieterreinen komen mensen.
                Je zoekt plaatsen waar geen mensen komen. Wietplanten kun je op flinke afstand ruiken als ze bloeien.

Te koop staande villa's met grote tuinen, Braakliggende terreinen, moerasgebieden, doodlopende wegen, in de buurt van het spoor.
                Zorg wel dat je niet gezien wordt door de machinist van een trein
                Blijf wel 100m van drukke wegen en van het spoor vandaan, ivm fijnstof en roet in je toppen.

Verder is het een goed plan eens in het guerillatopic te kijken -waar deze post ook hoort- want daar gaat het over guerillakweken en daar vind je alle tips.
                Kweken voor beginners is geen guerilla-topic.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als je toch 30 planten weg zet, dan is een eindje rijden ook geen probleem toch?
                  In Groningen is veel leegstand, eeuwige leegstaande velden, zelfs compleet verlaten dorpen.. 't is wel een eind verder weg, maar ruimte genoeg!
                  Anderhalve kilo wiet is dan die paar keer op en neer rijden wel waard.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

30tig planten voor de hobby??? ip20 jij hebt zeker nog nooit guerila gedaan
                    en laten we op houden hier met twee maten te meten
                    zie hier genoeg topics met meer dan dan negen of meer onder de lamp

Comment

Sinds vorig jaar een beetje met guerilla kweken begonnen...paar dingetjes waar ik rekening mee houd/ tegenaan liep
                      -Ik kweek enkel in mijn eentje omdat stemgeluid in de natuur erg ver draagt en je als je alleen bent je minder sporen naar de spot maakt.
                      -Sporen naar de spot toe...probeer zo min mogelijk te kijken of langs te gaan voor onderhoud 5-6 keer door het zelfde stukje natuur lopen maakt blijvende sporen.
                      -Groote ik zie dat je 30 planten wilt zetten (erg veel). maar zet nooit meer dan 5 planten per spot. meer valt ook direct meer op en verspreiding van je spots maakt minder kans direct alles te verliezen bij ontdekking, vergeet hierbij ook niet dat een tuin met 30 planten al snel word aangemerkt als proffesioneel en mensen eerder geneigd zijn instantie's in te schakelen. (10 kilo wiet oogsten is geen kinderspel).
                      -Spotkeuze... Zelf ben ik altijd opzoek naar een grote braamstruik ergens op een verlaten terrein/natuurgebied...knip eerst een gangetje onderin naar het midden om vervolgens ruimte te maken voor enkele planten, bij verlaten van de spot weer enkele takken/braam struiken voor je ingangetje leggen...herten e.d kunnen op deze wijze ook niet makkelijk bij je planten komen.
                      -Houd serieus rekening met teken ...lees je er over in ...bescherm jezelf er zeker tegen check jezelf altijd...en vraag je af of het het risico waard is (Lyme word veelal onderschat).

Hieronder een foto van mijn guerilla tuintje midden achter de in'gang' verder rondom 4-8 meter dik en 2 meter hoge bramen, gedurende onderhoud de zomer door gooi ik alles langs de rand omhoog wat tot een hele mooie hoge haag resulteert.

braam spot.jpg20150515_152319.jpgIMG_0193.jpg
                      Last edited by Sanders; 26 January 2016, 18:19. Reden: spelfouten the usual :)

Comment

@Hans telen, hoe is je buitenkweek in je tuin verlopen? Misschien kun je daar wat tips bij gebruiken ? Met 30 guerilla planten mag je blij zijn als je 5 goede planten overhoudt.

Je kan je woonplaats uit je berichten verwijderen, als je dat wilt kun je op 'bewerk bericht' klikken.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
                          Sinds vorig jaar een beetje met guerilla kweken begonnen...paar dingetjes waar ik rekening mee houd/ tegenaan liep
                          -Ik kweek enkel in mijn eentje omdat stemgeluid in de natuur erg ver draagt en je als je alleen bent je minder sporen naar de spot maakt.
                          -Sporen naar de spot toe...probeer zo min mogelijk te kijken of langs te gaan voor onderhoud 5-6 keer door het zelfde stukje natuur lopen maakt blijvende sporen.
                          -Groote ik zie dat je 30 planten wilt zetten (erg veel). maar zet nooit meer dan 5 planten per spot. meer valt ook direct meer op en verspreiding van je spots maakt minder kans direct alles te verliezen bij ontdekking, vergeet hierbij ook niet dat een tuin met 30 planten al snel word aangemerkt als proffesioneel en mensen eerder geneigd zijn instantie's in te schakelen. (10 kilo wiet oogsten is geen kinderspel).
                          -Spotkeuze... Zelf ben ik altijd opzoek naar een grote braamstruik ergens op een verlaten terrein/natuurgebied...knip eerst een gangetje onderin naar het midden om vervolgens ruimte te maken voor enkele planten, bij verlaten van de spot weer enkele takken/braam struiken voor je ingangetje leggen...herten e.d kunnen op deze wijze ook niet makkelijk bij je planten komen.
                          -Houd serieus rekening met teken ...lees je er over in ...bescherm jezelf er zeker tegen check jezelf altijd...en vraag je af of het het risico waard is (Lyme word veelal onderschat).

Hieronder een foto van mijn guerilla tuintje midden achter de in'gang' verder rondom 4-8 meter dik en 2 meter hoge bramen, gedurende onderhoud de zomer door gooi ik alles langs de rand omhoog wat tot een hele mooie hoge haag resulteert.

[ATTACH=CONFIG]287569[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]287570[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]287571[/ATTACH]
                          Knap tuintje gemaakt zo. Ziet er lekker uit die guerrilla topjes.

Comment

ja mooi tuintje alleen ik zou toch wat minder in regels planten met een guerilla zodat het uit de lucht niet lijkt of iemand zn kruidentuintje op een wel erg vreemde plek heeft gesticht maar zo te zien is het goed gegaan vorig jaar. lekker random neerzetten en wat mos of blad rond de planten zodat het wat minder opvalt heeft mij vorig jaar ook geholpen om vlak onder de neus van andere een goede guerilla af te ronden

joe!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Overal zijn plekken te vinden, je kijkt teveel met een toeristische blik.
                              Weilanden en recreatiegebieden kun je doorstrepen. Vlak langs drukke wegen, wandelpaden en fietspaden is ook geen strak plan.
                              In weilanden eten de koeien je planten op en anders worden ze gemaaid, recreatieterreinen komen mensen.
                              Je zoekt plaatsen waar geen mensen komen. Wietplanten kun je op flinke afstand ruiken als ze bloeien.

Te koop staande villa's met grote tuinen, Braakliggende terreinen, moerasgebieden, doodlopende wegen, in de buurt van het spoor.
                              Zorg wel dat je niet gezien wordt door de machinist van een trein
                              Blijf wel 100m van drukke wegen en van het spoor vandaan, ivm fijnstof en roet in je toppen.

Verder is het een goed plan eens in het guerillatopic te kijken -waar deze post ook hoort- want daar gaat het over guerillakweken en daar vind je alle tips.
                              Kweken voor beginners is geen guerilla-topic.
                              Bedankt voor uw reactie hier heb ik wat aan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hoi bedankt voor je reactie . Dat met tussen die struiken planten zal ik zeker toepassen.

De opbrengst van de kweek word Door zijn 4en verdeelt

De opbrengst van de kweek word Door zijn 4en verdeelt

Hoi bedankt voor je reactie. Ik heb planten nodig met niet zo een hele sterke geur. Aan wat voor soort zat u te denken? Ik dacht zelf aan critical kush. Me buiten kweek was trouwens goed verlopen( leuk dat je er naar vraagt). Ik had 427 gram droog van die 4 planten

Mvg h.t

Groningen is wel heel ver he!

Comment

Bezig...
                              X