Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla locatie vinden bij stad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Guerilla locatie vinden bij stad

Hoi bedankt voor je reactie. Ik heb planten nodig met niet zo een hele sterke geur. Aan wat voor soort zat u te denken? Ik dacht zelf aan critical kush. Me buiten kweek was trouwens goed verlopen( leuk dat je er naar vraagt). Ik had 427 gram droog van die 4 planten
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

succes

Comment

Best lijkt mij ook zo weinig mogelijk aan kweekmatriaal mee te nemen en ontkiemen op de spot zelf ,voor de rest de natuur lekker zen gang laten gaan

Comment

zet je je doosje gewoon daar op de plek dan voor te ontkiemen of wat bedoel je er net mee? doosje of waar je ook in ontkiemt

Comment

Eig.niet zo'n strak plan nadien bekeken van mij ben nogal op mijn hoede voor snitchers,die je zien rondtoeren met kweekmatriaal,dat ik heel voorzichtig geworden ben,lijkt me beter eerst ergens voor te kiemen,gaat ze beter bestand zijn tegen de weerelementen,en vooral beter worteling s6

Comment

Hans Telen is dat Voor en Achter naam ?
              God was never on your side..

Comment

ja voor voorzichtigheid zou het goed zijn, maar je kan beter je doosje voor te ontkiemen binnen houden, lijkt me beter voor het zaad

Comment

Afgelopen thuis gekiemd en voorgegroeid in 12 liter emmers.... niet handig om naar de spot te brengen ...maar eenmaal daar waren het al mooie stevige boompjes...dus ook geen echte last van slakken of ander ongedierte dat al snel een veldslag op een klein plantje aankan richten. dit jaar een week of 2-3 voorgroeien in 1 liter potjes zodat ik ze toch iets makkelijker op de spot kan krijgen...mijn grootste probleem blijft nl sporen richting de spot en probeer het aantal keer dat ik het 'veld' door moet tot een minimum te beperken.

Comment

ja in een veld kan je echt niets doen om je sporen weg te werken... zijkanten opzoeken zou ik zeggen, en hoe heb je dat gedaan met die 12l emmers lol? ik vind het al moeilijk voor 1l potjes xd

Comment

Is het geen mogenlijkheid om de zaden te laten ontkiemen en daarna meteen 1 cm diep in een potje te zetten ?

Comment

@Coop, 'hap' zei de zwerfkat en dag guerilla
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@Stemma als je ze gewoon in de grond gooit wel ja, ik was alleen vergeten te zeggen dat je er een fles overheen moet zetten tot ze groot genoeg zijn

Comment

Bezig...
                          X