Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green poison sweet seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Green poison sweet seeds

Recent besteld overigens? Via welke site? Heb net gemaild naar zamnesia, daar hadden ze geen verjaardags verpakkingen meer. Wou nog een autoflower voor buiten en heb net mijn autoflowers geruild

Comment

Ik heb ze via de urban garden shop in terneuzen maar denk niet dat de shop online ganj zaden verkoopt
      wel materialen en zaden voor tomaten en fruit enzo etc.
      In de shop zelf gehaald
      ligt nog een mooi lijstje eerlijk gezegd

Comment

We hebben na wat vragen enkele pakjes zaad liggen, maar het is een beperkt lijstje met wat verpakkingen van 5 stuks wat tevens het maximum aantal is wat ik verkoop en dat gaan we zo houden.
        pure bijzaak.

Comment

Vandaag zijn de Plantjes 10 dagen oud.
          van zaadje tot plantje
          iedere keer als ik dagelijks een kijkje neem zie ik ze toch vooruit gaan !
          1 en 2 groeien zoals het hoort !
          3 heeft naar boven verschrompelde blaadjes en hangt omhoog aan het brochettestokje wat ik voorlopig zo zal laten
          4 staat normaal maat heeft denkik te nat gestaan waardoor de blaadjes kleiner blijven en vergelen !
          5 zit nog onder de grond in een half liter potje vochtig en zal met wat geluk morgen bove komen piepen !

aangezien ik dus nu 3dagen bezig ben op 18/6 veronderstel ik dat ik in de 3e dag van de eerste groeiweek zit ?
          mn tentje is een DR90 90x90x18 dus ik denk dat ik er max 5 planten in moet zetten om het tentje mooi vol te krijgen !
          maar hoe lang moet ik ze nu nog laten gaan op 18/6 aangezien het regulier zaad is en men tent beperkt is in hoogte door de lamp?
          dus ik veronderstel dat ik ze toch max 2-3 weken op 18/6 moet houden voor ik overschakel !?
          ik wil ze graag toppen en een scrogg doen maar is dat haalbaar is zo een tentje !?

Water geven zal ik mee wachten tot na het weekend

Fotos zonder lamp

1
          image.jpgimage.jpg

2
          image.jpgimage.jpg

3 gekrulde blaadjes
          image.jpgimage.jpg

4 geel achtig
          image.jpgimage.jpg

Hopelijk is dit wat duidelijker

Last edited by Z666; 3 February 2016, 12:26.

Comment

180 cm hoog denk ik

Ik zou gewoon vanaf het moment dat de andere zaadjes zijn ontkiemd nog 2 weken de lamp op 18/6 laten staan. Alleen plantje 3 is zorgelijk de rest ziet er goed uit hoor.
            Mocht een plant toch iets te hoog worden voor je tent dan kan je altijd gaan buigen en knakken dus maak je daar maar geen zorgen om
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Thx ik zou morgenochtend voor ik laat moet gaan werken paseren aan de shop voor andere aarde voor de 3 ontkiemers !Dus die lightmix of growmix is daar optimaal voor he ?Nix voeden tot ik overschakel op batmix na 4 weken ?Dus infeite gedurende heel mijn proces zal ik gewoon de groei / bloei / en boost nodig hebben als ik op batmix blijf ?
              ik wil ook geen schraal oogstje hahah
              ik ga voor de growmix als ik lees dat deze 3 weken voorbemest is en dan overschakeleb op de batmix
              Last edited by Z666; 3 February 2016, 18:11.

Comment

De seedmix lijkt mij prima, is volgens mij lightmix met een duurder prijskaartje
                Gewone zaai- en stekgrond volstaat ook.

En je kan de planten niet 'vet' mesten, bij teveel voeding breng je onherstelbare schade aan ! Beter je plant laag in voeding houden, bijgeven kan altijd.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zal na men werk er een foto van nemen van de seedmix

Comment

wel leuk te lezen dat steeds meer het coffeeshop goedje te duur en te slechte kwaliteit vinden en zelf beginnen met een kweek te doen

leuk!
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

image.jpgimage.jpg

De grond staat goed vochtig van de seedmix ph6.0
                      heb dus eerst water in de grond gedaan
                      iets meer dan vingertopje diep de ontkiemde zaadjes in gedaan
                      en afgeplakt met huishoudfolie ( met gaatjes in natuurlijk)
                      ik denk dat ik in totaal plaats heb voor 6 plantjes in zon dr90 (90x90x180)?
                      nu is het afwachten of ze bovenkomen
                      de 3 andere doen het goed
                      en de green poison met gekrulde blaadjes is gewoon afwachten !
                      het is nu 2 dagen geleden dat de 4 plantjes water hebben gekregen dus hoe zal ik dan merken dat ze water nodig hebben ?
                      de blaadjes zullen naar beneden hangen toch ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik en men vrouwtje belonen ons zelf na het werk met een splifje om te chillen
                      ik betaal bijna 170-200 euro voor 25 gram hier en das dan via via !
                      Geen shop !
                      dusja fuck dat !
                      na lang denken doen we het gewoon zelf !

Comment

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

'De grond staat goed vochtig' --->>
                          De eerste week dus niets geven

Heb je de potten al opgetild ? Je kan ook door een bodemgaatje van de pot met je vingen voelen hoe nat het is daar. De worteltjes moeten op zoek gaan naar water, zo werkt het natuurlijke proces waardoor de wortels groeien. In de periode dat de wortels veel groeien zie je boven de grond weinig gebeuren. Dat is altijd zo'n momentje van ?!?!?! De kiemplantjes zullen inderdaad gaan hangen als ze te droog staan, echter als ze te nat staan gaan de blaadjes ook hangen... Daarom is het belangrijk om de potten te wegen met de hand. Je kunt wel verschil zien tussen hangende bladeren van te nat staan en die te droog staan. Dat bewaren we voor les 11

In een 90x90 kun je afhankelijk van de potmaat met gemak 9 planten plaatsen. Echter is de oppervlakte leidender voor opbrengst dan het aantal planten. 4 planten leveren dan hetzelfde op als 8 planten bijv. omdat 4 planten meer licht per plant ontvangen dan 8 planten onder hetzelfde licht. Voor je eerste kweek is het overzichtelijker om niet je tent propvol te zetten, dus 6 plantjes is prima.

Jullie zullen straks beloond worden met het lekkerste wietje wat jullie tot dan toe hebben gerookt

En ik denk dat het kweekvirus je al te pakken heeft

Wees in je enthousiasme toch voorzichtig en hou je kweek lekker geheim voor de buitenwereld

Stemma doet stout (2016)

Comment

Comment

"Leidender" Stemma ?
                              Wat een mooie overtreffende trap, die kende ik nog niet.

kisss.jpg
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hehe stemma !
                                ik heb in het verleden al het een en ander gezet maar helaas niet zo succesvol bitterweinig opbrengst onder hps , verkeerde aarde , te veel voeding , geen ph waarde
                                ik doe het liever traag en goed deze keer want zoals je zegt geduld beloond met een mooi oogstje
                                en neen in mijn vriendenkring weet er niemand het buiten de man in de shop mn vrouwtje en ik
                                maar ik wil graag men gebruikersnaam veranderen naar Z666 is wat subtieler :p
                                maar geen idee hoe ik dit doe
                                en ja de ontkiemde plantjes die beginnen denkik lekker droog te graken want de aarde onder het oppervlak staat droog als stof
                                dusja ik hou de tip in ere met
                                het theelepeltje
                                maar is dit dan normaal dat mn oppervlak hard korst ?
                                Last edited by Z666; 5 February 2016, 11:13.

Comment

Bezig...
                                X