Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Green poison sweet seeds
Collapse
X
-
Re: Green poison sweet seeds
@ stemma
mijn grondoppervlak voelt dus kurkdroog aan
als ik mijn vinger tot op mijn knokkel in de grond steek dan voelt het nog een klein beetje vochtig
ik heb een sproeiertje
als je zoiets bedoelt
image.jpg
Dus met dat je zei dat de plantjes bitterweinig water nodig hebben ( theelepeltje) is dit dan nog
altijd van toepassing ?
en ik mag dan bvb binnen 2 dagen als de blaadjes hangen vernevelen rond het plantje ?
ik beloof jullie dat er een dag komt dat ik dit perfect alleen kan :p
nu is het nog wat onwennig als je het toch goed wil doen
Comment
-
Ja, dat theelepeltje was om aan te geven hoeveel zo'n kiemplantje nodig heeft per dag.
Met het verstuiven bevochtig je grotendeels de aarde, zodat de aarde ook 'goed' kan blijven functioneren. Het plantje drinkt het vocht via haar blaadjes. Gewoon proberen, maar niet gelijk een dl. wegsproeien he ! 2 of 3 keer knijpen per plantje en kijken hoe ze er op reageert de volgende dag.
Het beste sproei je net nadat het licht uit is, dan verdampt het niet gelijk.
Ik hoef zelf nooit met PH te werken, maar ik denk dat het verstandig is om te zorgen dat de PH van het sproeiwater in orde is.
En maak je niet druk we hebben het allemaal ooit moeten leren, zolang je er foto's bij plaatst , liefst zonder HPS of kijk of er bepaalde instelling is die met HPS redelijk beeld geeft, kunnen we een redelijke inschatting maken hoe je plantjes erbij staan.
Comment
-
Grond van alle 4 verneveld
1 mooi groen
image.jpgimage.jpgimage.jpg
2 mooi groen
image.jpg
3
image.jpgimage.jpgimage.jpg
Als je eens kijkt naar de 2e foto kan je misschien kleine plekjes spotten op het plantje
en de blaadjes denkik hangen door omdat deze dorst hadden
de aarde was echt pokkedroog
4 raar gevalletje maar denk dat deze er wel door zal komen
image.jpgimage.jpg
Het ganse zootje met de 3 ontkiemers
image.jpg
Bij deze wil ik Stemma & Urban bedanken voor jullie hulp
maar ik kan jullie geen recentie gevem blijkbaar
Comment
-
Ze kunnen groter worden, maar je bent altijd beter af met de gewone green poison. Mijn red poison maakte een valste start en dat trek je niet meer recht want ze gaat vanzelf in bloei. Veel verschil in smaak is er niet. Ligt bij de black cream iets anders. Totaal andere geur en smaak als de reguliere black jack.
Comment
Comment