Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in pot buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Kweken in pot buiten

    Korting op 420shop
    Hallo, Mijn arts heeft mij medicinale cannabis voorgeschreven en 5 gram kost 46 euro! Dus begrijpen jullie het al, ik ga dit jaar voor het eerst twee wietplanten (early Misty gefeminiseerd) buiten in potten kweken.
    Nu heb ik een paar vragen;
    Stinkt het niet te veel voor de buren?
    Hoe groot moeten de potten zijn is 27 liter genoeg?
    Wat is de beste potgrond?
    Ik ben een beginner en alle tips zijn welkom.
    Groet Ollie

    #2
    Re: Kweken in pot buiten

    Ja je buren gaan het ruiken , je zou evt de buren kunnen in lichten en hun vragen als ze over last er van hebben of ze dat willen melden dan bij jou.
    Leg je uit dat je het medicinaal kan krijgen maar dat het te duur is .
    Vaak door juist eerlijk te zijn en open naar je buren kom je al een heel eind
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Kweken in pot buiten

      Bella geeft je al de eerste tip en hier vindt je er nog meer https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ek-handleiding

      Hoe staat het met je huurbaas ?
      Bewaar een recept of schrijven dat je arts je cannabis voorschrijft, dan heb je daar in ieder geval een bewijs van, mocht dat ooit nodig zijn.

      Kijk bij voorgaande buitenkweekverslagen voor een goede buitensoort die bij je behoefte past. Op leafly.com en medicaljane.com kan je zoeken op ziektebeelden en bijpassende strains. Veel strains zijn echter alleen geschikt voor binnen, zeker met ons klimaat

      Als je er genoeg ruimte voor hebt zou ik 5 planten neer zetten, er kan altijd wat mis gaan, dan hou je tenminste nog voldoende over. Aangezien je pas over 9 maanden buiten iets kan oogsten, zou je evt. een microkweekje kunnen overwegen ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Kweken in pot buiten

        Met recept voor mediwiet,ben je bijna niet uit je huis te schopen,en 100% zeker dat je geen boete krijgt,wil te toch in je tuin kweken koop dan 5 speciekuipen van 100 liter boor flink wat gaten in de onderkant,en zet ze op een paar bakstenen,stuk of 4.koop 6 zakken allmix en 1 zak lightmix bij de growshop,vul de kuipen met allmix,en maak in het midden een kuiltje waar je een liter of 2 lightmix in plaatst.dan hoef je de eerste 8 weken alleen water te geven.3 weken voor ijsheilige kan je je zaden al ontkiemen en in plastic bekertjes met gaatjes in de onderkant gemaakt zetten,ontkiem er meer dan je nodig heb om te selecteren,een simpel tl ert er boven met daglichtkleur is voldoende
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        Bezig...
        X