Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanuit de punt van het bladje een geel bruine kleur.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vanuit de punt van het bladje een geel bruine kleur.

    Korting op 420shop
    Hello,ik ben nieuw hier.
    Ik heb mijn eerste tentje gezet met mijn eerste plantjes.
    7x white widow
    8x purple haze
    Allemaal fem.
    een tentje van 1,2x1,2x2
    Van secret jardin met de standaard afzuiging en filter veronderstel ik potten 11l .
    1lamp van 400w. Ik heb toch nog 1ne van 400w besteld omdat ik vind dat deze niet genoeg belicht. Ik heb mijn zaadjes laten kiemen. 23jan zijn ze in pot gezet dus nu zijn ze 10 dagen
    Potgrond is universeel waar ik zelf issomo bij gedaan heb voor de grond luchtig te maken.
    Water geven doe ik met leidingwater. Ik heb een ph meter besteld dus voorlopig weet ik ook de waarden niet. Al zit er bijna geen kalk ik het water.
    Nu heb ik bij een paar plantjes een gelige rand en dat begint vanuit het puntje.
    Ik heb 2 x meststof gegeven 12/4/8 npk. Misschien was dat niet zo goed idee denk ik. Nieuwe potgrond bevat genoeg in het begin denk ik. Dus dat doen we voorlopig nietmeer.
    water heb ik nu ook een dag niet meer gegeven
    Heeft iemand een idee??

    #2
    Re: Vanuit de punt van het bladje een geel bruine kleur.

    juist wel water geven, maar water zonder voeding denk ik, en waarom een lamp bijkopen? je had beter een iets grotere lampenkap gekocht , want nu ga je 800w aan lampen hebben hangen, ik heb dezelfde tent als jou, zelfde lamp, alleen na mijn 2de keer heb ik ook een grote kap gekocht zo eentje : http://onlinetopgarden.com/nl/verlic...-compleet.html

    een foto van je plantjes kan ook geen kwaad, ik moet nu ook maar gokken in het blinde weg

    Comment

    Bezig...
    X