Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

    Korting op 420shop
    Ken totaal niets van kweken maar ben toch op primitieve wijze eraan begonnen ... nu denk ik dat er bloei aan komt en ik zou graag eens horen van ervaren kwekers of dit min of meer er goed uitziet... hoef geen grote hoeveelheid te kweken maar is puur voor de fun maar hoop wel om er zelf eens van te kunnen roken...

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Dit zaadje heb ik ook zelf gestekt. Dit zat toevallig mee in men zakje uit de coffee shop uit eindhoven ...
    Attached Files

    #2
    Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

    plantje heeft er zin in jij ook,koop spaarlampen of tl,en wat autoflowerzaad,en je kan op deze weg verdergaan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

      Volgens mij heeft je plantje behoefte aan veel meer licht. Wat doet die pijl in je kweekpot?
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment


        #4
        Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

        Ziet er toch goed uit hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

          word slingerwiet....

          Comment


            #6
            Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

            Ja, die kan wel wat beter licht gebruiken, is aardig gestrekt nu!
            Staat hij wel 100% donker als de lamp uitgaat?
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #7
              Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
              Ja, die kan wel wat beter licht gebruiken, is aardig gestrekt nu!
              Staat hij wel 100% donker als de lamp uitgaat?
              Ja is normaal 100% donker maar welke lamp raad je me dan aan? Gebruik nu 2 lampen van het merk biogreen 14 watt

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
              Volgens mij heeft je plantje behoefte aan veel meer licht. Wat doet die pijl in je kweekpot?
              Heb een tyd langer licht gegeven want zon vermoeden had ik ook al en.heb nu een 2de lamp bijgezet omdat vooral het bovenste gedeelte goed begon te groeien ... nu staat er een 2de lamp van biogreen plantlight 14watt net zoals men andere lamp. En haha die bijl is zodat men alu/isolatiedoek niet tegen men plant aan kan steunen om accidenten te voorkomen

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
              plantje heeft er zin in jij ook,koop spaarlampen of tl,en wat autoflowerzaad,en je kan op deze weg verdergaan
              Oke dankuwel...ik werk met 2 lampen van het merk biogreen plantlight van 14 watt e27 lamp (denk spaarlampen).. maar zal u tip eens volgen met de tl lamp.
              Last edited by yoniii; 14 February 2016, 12:07.

              Comment


                #8
                Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                zou ook ineens opnieuw beginnen , met iets betere setup ...
                kleine 75watt minim en ja tot waar de portemonee zich rijkt he

                Comment


                  #9
                  Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                  Uhu. Als je een 500 euro kan missen dan kan je je een deftige HPS setup aanschaffen. Als dat niet lukt dan zijn t-neon of spaarlampen een optie. Moest dat nog niet lukken dan wacht je tot het buiten kan.

                  Dus ja, je plant ziet er best ok uit voor onder 2 keer 14 watt. In vergelijking met HPS? Nee, dan deed je iets verkeerd. Ga je iets oogsten? Mss genoeg voor 1 jointje. Hang je er 2 keer 55 watt t-neon set boven in scrog dan kan je er al wel wat meer afhalen.

                  Comment


                    #10
                    Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                    je weet niet of die er goed uit ziet maar die vraag is nog een beetje vroeg
                    want het antwoord krijg je van de plant als die klaar is
                    hij praat met je tijdens de groei en hij geeft je als een spiegel alle liefde terug die jij hem hebt gegeven
                    en een feit is dat goed wiet kweken geld kost
                    en je diepe portemonnee daar voor nodig hebt om mooie winsten te behalen
                    maar als je een hobby kweker bent voor eigen gebruik dan mag je al blij zijn met 5 gram aan een plant
                    scheel je 50 bij de shop en weet je zeker dat er geen haarlak op zit of andere rommel ik wens je veel suces
                    en na mijn id gaat gewoon prima hoor

                    Comment


                      #11
                      Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                      Komt inderdaad flink wat licht tekort.
                      Als je niet wilt investeren in lampen, dan zou ik hem knakken op 2 plaatsen. Letterlijk dubbelvouwen. Met een beetje zoekwerk op google of op het forum moet dat wel veilig kunnen.
                      Zo heb je al het blad toch bij elkaar zitten, en dichter onder de lamp. Dat zal al flink wat schelen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                        ik ben het wel met lr2 eens dat ze wel streken en je meer licht wel beter is
                        opnieuw breken of knaken zou ik allemaal niet doen je kan er meer fout mee doen dan goed
                        ik zou lekker afbloeien en daarna aan nieuwe kweek beginnen
                        of gelijk aan nieuwe kweek met meer licht een maar dan moet je aan je centjes zitten
                        de perfecte kweek ruimten is zuinig in energie en nu ga ik effen flink schelde co2 en arco en thermostaten lugtvochtigheidregelaar
                        voeding lijn ph meter ec meter ventilator afzuiging een apenraat dat lugt deeltjes kapot schiet
                        een kachel een ep en vloed temperatuur geregelde /geregelde ph en ec hydrocultuur

                        Comment


                          #13
                          Re: iemand een idee of deze plant er goed uitziet ... ben onervaren en nieuw

                          potten
                          aarde
                          zaadjes of stekken
                          water
                          lichtdichte ruimte
                          T neon of led
                          Eventueel afzuiging

                          Dit is wat je nodig hebt om te kweken in het absolute minimum.
                          Met een beetje knutselen en folie kun je al aardig een hokje zelf maken.
                          Potten heb je meestal liggen en aarde, neem gewoon wat je liggen hebt.

                          Dus het duurste is je licht.
                          2x55W voor 69 (letterlijk eerste link op google dat ik vond)
                          Zorg wel voor een bloei/groei lamp natuurlijk.



                          En hopa je kan kweken en je zult een opbrengst hebben die iets meer is dan 3 gram.
                          Verwacht wel geen kilo's.

                          Wil je meer opbrengst dan moet je investeren.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X