Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker met led!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Beginnend kweker met led!

    Nice, staat er goed bij hoor.
    Wel 'n beetje saai.
    Ga je nog iets raars doen ?
    Hele fles voeding erin, of 3 dagen geen water of een week donker, of even buiten zetten om beestjes te krijgen ?
    Om misschien kun je de fan naar beneden laten vallen ?
    Gewoon, om het spannend te maken ?

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Beginnend kweker met led!

      Nou ik denk het niet QnQ

      Alleen lastig voor mij te bepalen wanneer de eerste ongeveer rijp zijn om te kappen!
      Zit er aan te denken om morgen iig bij de voorste twee te beginnen met de PK voeding,
      want ik denk dat die met een week of drie/vier zover zijn ongeveer!
      Zeker nu hij vanaf het weekend beter weer aangeeft, is voor mij extra temp. en extra Co2

      Voor mij is het niet alleen voor de fun of een lekker rokertje maar voor een hoger doel,
      namelijk een beetje lekker leven van mijn vrouw!
      Dat vind ik al spannend genoeg!
      Maar wel leuk dat je meekijkt!

      Comment


        #18
        Re: Beginnend kweker met led!

        Oorspronkelijk geplaatst door peter1950 View Post
        [ATTACH=CONFIG]288736[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]288737[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]288738[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]288739[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]288740[/ATTACH]De eerste update na 4 weken zichtbare bloei, rechtsvoor tenminste,
        linksvoor een paar dagen later, midden zowat een week en de achterste twee
        zijn bijna twee weken later begonnen!

        Langzaamaan mede door het koude weer, maar we komen er wel!

        Hier een paar foto's van vanmorgen, hopelijk staan ze nu wel recht!
        Ziet er erg lekker uit zo, flink veel toppen. Dus lekker goed bezig geweest. Als ze nog ff lekker dikker en voller worden weet je helemaal dat je het zeer goed hebt gedaan.
        Ik zou het de volgende keer weer zo doen dan.
        Ik buig en knak ook gewoon autoflowers, als ze genoeg weken hebben om vol te worden in goede omstandigheden kan dat prima werken. Spreekt voor zich dat 7 weken bloeiers meer moeite met toppen groei hebben dan 10 weken bloeiers. Maakt daarbij niet uit of het autoflower is of niet.

        Comment


          #19
          Re: Beginnend kweker met led!

          Nou om eerlijk te zijn BigMart , knakken heb ik (nog) niet gedaan, zit er wel
          zwaar over te denken achterin bij een paar hele hoge doorschieters!

          Wel heb ik al wel een volle schoenendoos aan bladeren en kreupelhout
          gediefd mettertijd!

          Werk jij ook met PK en hoe bepaal jij de dag dat je ermee begint?

          Comment


            #20
            Re: Beginnend kweker met led!

            Voor pk is het
            Nog wat vroeg. Ik zou het zelfs niet meegeven auto hebben niet zo heel graag veel voeding. Ze staan er idd wel zeer mooi bij. Vooral verder doen zoals je bezig bent.


            Thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #21
              Re: Beginnend kweker met led!

              PK niet doen bij een AF in begin root juice geven (minimaal) en de groei niks , bloei Minimaal grow geven en 3 weken op einde wat Bloom geven!

              Laatste weken spoelen en niks meer geven.


              het is nie voor niks auto heh , gaat ook haast auto met die dingen


              overvoeden is de grootste fout met AF's

              nog een tip van een gast uit USA die echt mega toffe AF verslagen heeft!

              2 dagen voor harvest ze ijskoud water voeren en ze 2 dagen in het donker houden.
              dan denken ze me einde gaat naderen en het word herfst ik moet nog snel even me best doen met THC en me zo lekker mogelijk maken.

              maar zoals ik al eerder zei echt niet slecht dit voor een 1ste kweek!

              IK VOLG JE
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #22
                Re: Beginnend kweker met led!

                thanks thugz

                Dan bewaren we de fles maar voor de volgende kweek!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Thanks Kanon

                Ik gebruik canna, heb groei gebruikt vanaf week vier toen de voeding uit de batmix op was,
                en nu zowat 3 weken bloei, maar eigenlijk nooit meer dan de helft van wat het schema aangeeft en af en toe
                een spoeldag of twee als de meter of de bladpuntjes dat aangeven!

                Ik denk voor mij het probleem voor het koude water en/of donker gebeuren niet gaat lukken
                simpelweg omdat er bijna twee weken verschil zit in de planten qua bloeitijd!

                Comment


                  #23
                  Re: Beginnend kweker met led!

                  20160223_095702.jpg20160223_095636.jpg20160223_095615.jpg20160223_095401.jpg20160223_095203.jpgZo we zijn weer een weekje verder, alles gaat nog naar wens!

                  Comment


                    #24
                    Re: Beginnend kweker met led!

                    geloof dat jij goed in wensen bendie spekken lekker aan
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Beginnend kweker met led!

                        Hallo,
                        ik ben ook pas begonnen met led 1e indoor kweek ever en ik zit met een probleem, ik heb een 90x90 tent en voor een 800w aan ledlicht, mijn plantjes zijn nu een van zaad tot plant in een 4e week, autoflower.
                        gemiddeld 25 graden en een luchtvochtigheid van ongeveer 35%, grond is ok qua ph waarde, nu beginnen mijn oudste bladeren om te krullen , aan wat kan dat liggen ??

                        20160223_155545.jpg20160223_155602 (1).jpg

                        Bedankt FrX
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Beginnend kweker met led!

                          Ben ook beginnend kweker Freudx,
                          maar ik zou zeggen vanwege te warm, of heb je misschien een fan
                          rechtstreeks op je plantjes gericht staan?
                          Misschien even op het forum zoeken of met google, bijna alles is wel te vinden!
                          Vind je trouwens 800 watt niet een beetje overkill voor een 90x90 tentje?
                          Last edited by Old Dagga; 23 February 2016, 20:18.

                          Comment


                            #28
                            Re: Beginnend kweker met led!

                            Oorspronkelijk geplaatst door peter1950 View Post
                            Ben ook beginnend kweker Freudx,
                            maar ik zou zeggen vanwege te warm, of heb je misschien een fan
                            rechtstreeks op je plantjes gericht staan?
                            Misschien even op het forum zoeken of met google, bijna alles is wel te vinden!
                            Vind je trouwens 800 watt niet een beetje overkill voor een 90x90 tentje?
                            EEN BEETJE overkill ????? 90x90 en 800watt das zwaar overkill
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              #29
                              Re: Beginnend kweker met led!

                              er staat inderdaad een fan op mijn plantjes, vinden jullie 800w teveel ??? ik had nogthans gelezen dat je minstens 700w hps lamp nodig had, en mijn 800W is hps sterkte maar uit led gehaald
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                              Comment


                                #30
                                Re: Beginnend kweker met led!

                                Zoals ik al zei, beginnend kweker maar wat ik overal lees voor 90x90 tent
                                is 250 tot 400 watt max hps en dan nog moet je afzuiger en luchtaanvoer
                                fors zijn om de warmte af te kunnen voeren!

                                Ik heb 100x100cm en een led van 450 bij toeval gekocht wat ik ging weg
                                voor de Kind 350!
                                Nadeel voor mij is dat ik nu met dit koude weer moet bijverwarmen en mijn
                                passieve inlaat rechtstreeks van buiten niet kan gebruiken!

                                Voordeel is dat mijn afzuiger nooit harder hoeft dan 25%
                                Ik zet wel de fan 's nachts op 15/15 aan uit!
                                En dat zal met 800 watt niet veel anders zijn denk ik!
                                Buiten dat kun je ook door overmaat aan licht verbranding krijgen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X