Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker met led!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnend kweker met led!

ik had een klein vermoeden dat het op zolder stond Peet

Bij mij hangt de ketel op de overloop dus ik dan weer geen last van Co2

ik heb wel last van temp verschillen en soms moet ik dakraam echt open zetten zodat er wat frisse lucht binnenkomt ander heb ik met de bloeistand gewoon echt 30 graden en meer in me kast.
    Ik gok ook dat het in de zomer hier ook te warm word net als wat jij bij jou hebt! Ik weet dat want me PS4 staat hier en zomer s is dat niet te doen kwa temps.
    Ik heb wel vorig jaar een Mobile Ac hekocht waarmee ik het naar 21 of zelfs 19c kan krijgen maar die vreten stroom als je dat dag en nacht moet laten draaien.Maar helpt wel kwa temp hier in zomer.

dan je rek

Kijk das nou ouderwets en degelijk oerhollands vakman schap!

wederom goed bezig
    sigpic
    LED there be light

Comment

Comment

De meeste CV ketels zijn gesloten dus geen zorgen voor co2 mits goed aangesloten en gesloten kap

Open toestellen zouden een risico kunnen vormen

Heb je bijvoorbeeld nog zo een oude ketel (open toestel) staand op een steen zorg dan voor voldoende luchttoevoer als je gaat afzuigen in die ruimte
        Lucht zoekt de makkelijkste weg dus als je zorgt voor voldoende toevoer zullen er geen rookgassen teruggezogen worden uit de schoorsteen de ruimte in
        Last edited by Nonsense; 4 March 2016, 19:26. Reden: Teveel

Comment

@Peter -> zou in principe moeten kunnen je hebt nog april mei en juni ! erna zal het wel weer zonnig als de neten worden en op een schuin dak PFFFFFFFFFFFFFFF HOT

wat jij zegt hoop ik ook nog te doen net voor de zomer begint nog wat doen en ik ben toch niet meer een super stoner dus als ik 15 gram zou hebben daar vape ik echt maanden van (zelfs samen)
          Ik ben ook niet zo elke dag iemand meer en was dat ooit wel maar is niet meer (word een ouwe lul) LOL

BTW rook je het zelf of is het echt alleen voor olie bij jouw voor je vrouw?

@Nonsense ! nee ik heb een zolder met een overloop en daar hangt de ketel wat een (ff kijken) Agpo is en 5 jaar oud is
          waar me kast staat is aan de andere kant van de zolder en word als kamer aan gekent toen we hier kwamen omdat er een deur inzit en c.v

is ook echt een flinke ruimte 8 meter breed 8 meter lang

Ik heb hier een dikke LG led tv hangen en er staat een lekkere 3 zit bank en me game systeem staat er samen met een ps4.
          Beetje me mancave zeg maar (ja en me kweek zooi staat er nu in de hoek)

klote is alleen er zit dubbelglas in me felux dakraam en het dak buiten zit isolatie onder pannen en binnen heeft de vorige bewoner ook isolatie gedaan achter gipsplaten!

zomers is het hier echt een broeikas vandaar ik vorig jaar een AC gekocht heb voor boven zodat ik toch als me maatje komt FIFA kennen spelen ook al is het zomer en me vriendin lekker
          b.v GTST kan kijken beneden , ik ben niet zo fan van dat soort gedoe dus dan ga ik meestal ff gamen.

en om co2 maak ik me zo wie al niet druk er hangt tegen over de c.v ketel een co2 sniffer.

bij mij is het dus meer de temp hier en daarom werk ik vaak nu met open dakraam wat gewoon 3 tot 5 graden scheelt
          sigpic
          LED there be light

Comment

Ja het merk even daar gelaten agpo ( as ge problemen opzoekt)Je heb dus een gesloten systeem dus die sniffer zal je niet horen
            mooie ruimte heb je dan nadeel is weer wel dat de monteur er minimaal een maal per jaar bij moet zolang je geen storingen heb

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zal je verslag ook eens doorspitten Nonsense!

Voordeel van een eigen huis is dat ik de verwarmingsmonteur voor onderhoud
              pas laat komen als mij dat uitkomt!

Comment

Nou, bij drie van de vijf dames is inmiddels de herfst definitief aangebroken!
                Kan nog geen enkele milky of verkleurde trichome ontdekken!
                Diezelfde drie krijgen al ruim een week alleen maar afgezuurd water, dus das mooi!
                De achterste twee, krijgen nog een dag of twee minimaal voeding en pk, en dan
                gaan ze ook over op enkel water!
                Attached Files

Comment

Ik denk dat eind van de week de eerste twee geknipt en geschoren gaan worden,
                  prachtige herfstkleuren hier en daar, en de trichomen zijn ook aardig ondoorzichtig
                  aan het worden!
                  Veel minder behoefte aan water, dus ga morgen eens proberen met ijswater of
                  we nog wat extra hars kunnen forceren!
                  Attached Files

Comment

Mmm dat zien er lekkere toppen uit en mooie kleurtjes! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat binnenkort :p
                    Peter heb je enig idee waardoor je die paarse bladeren hebt? Ik begin dit namelijk ook bij mijn dames te krijgen en heb een vermoeden dat dit door het kweken onder LED komt.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41859-Beginnend-LED-kweker-Kweekverslag

Comment

Ik heb werkelijk geen enkel idee, heb ook al eens rondgekeken hier en daar maar helaas!
                      Maar ik moet ook zeggen dat ik me er niet echt zorgen om maak!
                      Misschien heeft het er ook wel een beetje met de leeftijd te maken, ze worden deze week
                      ook alweer 3 maanden oud!
                      Misschien ook wel een beetje de genetica, want de buds hebben bijna vanaf het begin
                      op de foto's met flits ook wel een beetje een paarse gloed!
                      Misschien heb je wel gelezen dat ik puur voor de olie ga, en zie het eigenlijk zo,
                      alles wat ik meer overhoudt dan 150 gram is voor mij met mijn eerste kweekje
                      meer dan geslaagd!

Comment

laatste 2 dagen koud water geven Peet en nog mooier is als ze 2 dagen echt donker staan.

In de USA doen ze dat echt veel (kwekers) met als reden dat de dames dan denken het einde nadert nu en nog ff extra hun best doen om kristallen aan te maken.

goed bezig trouwens en zien der echt bizar netjes uit

MIJN RESPECT HEB JE
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Dat heb je tot een goed einde gebracht Peter!
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Dank je mannen!

Vandaag begonnen met ijswater, denk dat er vrijdag twee of misschien wel drie
                            om moeten, en dan gaan ze allemaal!
                            Zie niet zitten om voor de laatste twee die grote lamp nog dagen aan te laten!

Ga de nieuwe opzet straks met 4stuks 18 liter bakken met scrog proberen.
                            Grond en bakken zijn al binnen, zaden besteld!
                            Zit er hard over te denken om de voorgroei met t-neon te gaan doen en
                            dan de bloei weer onder de led!
                            Nog een nachtje over slapen, en wellicht morgen bestellen!

Comment

Nog niet geoogst en al terug beginnen plannen. Welkom

Je mag best trots zijn op je plantjes. Ik hoop dat het voor de nodige verlichting kan zorgen voor je vrouw.
                              Best wel spijtig dat je niet zo eventjes kunt proeven ervan.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ik heb een zoon die maar al te graag wil proeven, ik denk dat ik
                                een mooie top voor hem ga drogen en curen, voor Pinkpop!

En ik wil graag zo snel mogelijk de volgende ronde starten, zodat ik
                                hem hopelijk afronden voordat het echt te warm word op zolder!

Heb trouwens definitief besloten de voorgroei onder t-neon te gaan doen!
                                Dus komend weekend werk aan de winkel, schoonmaken en als alles binnen is, gelijk de
                                zaden kiemen en zsm in de potten!
                                Last edited by Old Dagga; 17 March 2016, 13:02.

Comment

Bezig...
                                X