Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Makkelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Makkelijk?

    Korting op 420shop
    Welke soorten zijn geschikt voor noobs zoals ik?
    Ik heb bijna alle informatie die ik nodig heb alleen nog geschikt zaad
    Wil er graag zoveel mogelijk horen zodat ik daarna een lekkere keuze kan maken

    #2
    Re: Makkelijk?

    Zijn geen soorten voor noobs. Alleen kan je beter kortbloeiers (indica's) nemen omdat je daarmee het verst geraakt met de voedingsstoffen in de aarde zelf. Dat in combinatie met 18 liter potten.

    Comment


      #3
      Re: Makkelijk?

      Alstublieft, 7241 soortjes om uit te kiezen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Makkelijk?

        power plant of te wel pp is bijna onverwoestbaar,en een beetje goed verzorgt geeft ze een grote oogst.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Makkelijk?

          Ah. power plant. De cara pils onder de wiet

          Comment


            #6
            Re: Makkelijk?

            Mits goed gedroogt blijft ie lekkertip laats je mooiste 10% een weekje langer staan,heb je echt een bankhanger te pakken
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Re: Makkelijk?

              Easy bud lijkt me t makkelijkst..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #8
                Re: Makkelijk?

                Bedankt allemaal voor jullie antwoord

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
                Easy bud lijkt me t makkelijkst..
                Als je haar op de juiste manier behandelt, zal ze je belonen met 45 g/plant of zelfs meer dan dat
                moet dit niet 450G zijn ipv 45?

                Comment


                  #9
                  Re: Makkelijk?

                  Nee en 45g is ook al erg veel..

                  Comment


                    #10
                    Re: Makkelijk?

                    Nog meer suggesties?

                    Comment


                      #11
                      Re: Makkelijk?

                      Is 7241 soortjes niet genoeg om uit te kiezen ?

                      Het is gewoon een simpel plantje, noobs als jij (jouw woorden) verknoeien het meestal door er teveel aan te willen doen.
                      Elke soort groeit in ons land. Dus je keuze is reuze.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Makkelijk?

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Is 7241 soortjes niet genoeg om uit te kiezen ?

                        Het is gewoon een simpel plantje, noobs als jij (jouw woorden) verknoeien het meestal door er teveel aan te willen doen.
                        Elke soort groeit in ons land. Dus je keuze is reuze.
                        Ok
                        Heb al meerdere noob proof soorten gevonden

                        Comment


                          #13
                          Re: Makkelijk?

                          dat weet je pas achteraf,je heb natuurlijk altijd noob boven noob
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment


                            #14
                            (zoals RQS bijvoorbeeld) kun je beter vermijden, die hebben niet zo'n beste reputatie.
                            Als je eenmaal zover bent weet je al zoveel, dan val je al bijna niet meer onder de noobs.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Makkelijk?

                              In al de jaren dat ik buitenkweek heb ik maar enkele rassen gezien, die rekening hielden met het 12/12 principe en dan dus pas, wanneer de herfst begint, aan de bloei beginnen.
                              De meeste soorten beginnen in augustus aan hun bloei, de ene in het begin en de andere op het eind en een vroegbloeier durft al in de eerste en zeker de tweede week van juli haar pistels laten te zien, dat zijn de septemberisten, geen grote leveranciers (ons of twee)in het algemeen maar wel vroeg, waar de meeste zo hard op geilen omdat ze anders moeten janken omdat het weer te slecht is en de planten zouden wegrotten en ze voortijdig moeten oogsten, wat je erg vaak ziet.
                              Heb en wil alleen maar werken met regulier zaad, dan heb ik tenminste kans om sensimillia te roken, want als je onder de microscoop gaat kijken naar een fembudje, zul je de microzaadjes zien : knetteren jullie maar lekker door!

                              Ga je op safe spelen en ontkiem je te laat, dan mag je uitgaan dat de plant pas actief in de bloei schiet, wanneer de herfst begint!!!

                              Als een plant de tijd krijgt zich te ontwikkelen, dan leert ze vanzelf dat de dagen korten en zal dus sneller in de bloei schieten maar dan komen we weer bij het aandeel dat je dan reuzegrote planten hebt, als je er niets aan doet en dat kan dan ook weer niet.
                              't Is en blijft een dilemma voor velen.


                              Mijn advies zou zijn : wat reguliere zaad met indica-aandeel zodat je niet al te grote/hoge planten krijgt combineren met een paar afjes en niet te laat beginnen
                              Wil of kun je maar twee of drie planten zetten : knetterzaad kopen en hopen op geen herma.

                              Veel lees- en zoekplezier verder toegewenst

                              Comment

                              Bezig...
                              X