Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek 2016 voorbereiding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla kweek 2016 voorbereiding

Korting op 420shop
    Hallo, medekwekers ik wil dit jaar gaan kweken in het bos en dit is mijn eerste keer dus waar moet ik goed op letten. Ik heb een goede spot maar er is wel veel mos zou ik dat er uit kunnen graven en dan potgrond erin kunnen gooien?? En hoe krijg ik alles daar ik heb geen auto ik heb al zaadjes gekeken en mij leek het wel wat om white widow autoflower te kweken dit zijn speciale voor buitenhttps://www.wietzaadjes.nl/auto-white-widow-dutch-passion/
    bedankt alvast

Comment

Re: Guerilla kweek 2016 voorbereiding

Ben geen expert in Guerilla kweken maar ik zou zoiezo grond zoeken waar ook brandnetels zijn, die grond is er in ieder geval geschikt voor.
      Autoflowers zijn wel prima voor buitenkweek aangezien ze over het algemeen wat meer kou aankunnen en lekker laag blijven.

Comment

Bedankt allemaal voor de snelle reacties ik ga mijn best doen kan
        is het ook slim om met slecht weer te planten omdat er dan niet veel mensen komen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whitewidow1911 View Post
          Bedankt allemaal voor de snelle reacties ik ga mijn best doen kan
          is het ook slim om met slecht weer te planten omdat er dan niet veel mensen komen?
          hou zo wie zo rekening met toprot buiten en vooral als er veel regen is geweest.

beter wat meer planten dan !
          sigpic
          LED there be light

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
            hou zo wie zo rekening met toprot buiten en vooral als er veel regen is geweest.

beter wat meer planten dan !
            Als ik zie dat ze gaan rotten is er dan nog iets tegen te doen?

Comment

Ja dan zou je het ruim kunnen wegknippen en laten staan wel regelmatig controleren kans dat het terug komt is groot
              Het uitzetten van je plantjes is natuurlijk perfect in een lekkere regenbui geen gezeul met water grond lekker vochtig zodat ze goed kunnen aanslaan

tot zinas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                Ja dan zou je het ruim kunnen wegknippen en laten staan wel regelmatig controleren kans dat het terug komt is groot
                Het uitzetten van je plantjes is natuurlijk perfect in een lekkere regenbui geen gezeul met water grond lekker vochtig zodat ze goed kunnen aanslaan

tot zinas
                Je hebt in een regenbui ook minder kans op mensen die aan het wandelen zijn��Maar kan ik niet een doorzichtich zeil spannen als ze in de bloei zijn?

Comment

Waarom vinden sommige mensen dat er kalk in de grond moet? De meeste bodems in NL zijn best wel rijk aan kalk. Wiet heeft niet zo'n sterke kalkbehoefte.

Anyhow, mos is een slecht teken. Mos vormt daar waar de bodem redelijk uitgeput is (mos haalt voeding uit de lucht) en alleen op plaatsen waar de zon niet geweldig schijnt. De kans dat je plant nog voor de bloei kapot gaat door schimmels of gebrek aan licht is nogal groot. Het meest ideaal is een plek in de volle zon, of tenminste 6 uur volle zon per dag. Anders zal het niet gauw de moeite waard zijn.

Een zeil betekent dat ze droog staan, maar dan staat de bodem ook deels droog (tot soms wel 40cm diepte). Dan moet je zelf bijwateren. Daarnaast: bij hevige wind kan het zeil loskomen en je plant beschadigen. Een zeil valt ook nogal op, omdat het geluid maakt wat normaal niet in de natuur te vinden is..

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik vond dat er kalk in moest omdat er aangegeven was dat er mos groeide en mos vaak groeit vaak om kalkarme grond vandaar

Comment

Bezig...
                    X