Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

    gaten graven in je kas,en daar 65 liter kuipen van de bouwmarkt met gaten erin plaatsen.scheelt een hoop hoogte verlies.lees je in hoe verduisteren werkt,en je kan bijna alle soorten kweken in een kas in nederlandkoop een paar goede tl,ers en wat lightmix,dan kan je over 3 weken al beginnen met ontkiemen,je laat de zaailingen dan alvast binnen voorgroeien onder tl,en als er weer voldoende lichturen zijn kunnen ze dan gelijk naar de kas.Reken uit hoeveel kuipen van 65 liter je in de kas kunt uitgraven,en bestel dubbel zoveel vrouwelijkzaad,zo kan je een keuze maken welke je weggooit of geeft en welke je in je kas zet.kom

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    je tijdens het graven grondwater tegen,dan heb je pech lees je ook in over toppen en dieven ,en knakken,want een plant in een kas kan heel groot worden,ik zou zelf voor indica soorten gaan.eind mei beginnen met verduisteren,en je kan begin augustus al oogsten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #17
      Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

      Hollanders... Een serre is voor ons een (meestal) glazen constructie voor groenten in te kweken. Een (broei)kas een houten of stenen boord met een ruit over, beperkt in hoogte.
      En een glazen stuk tegen je huis een veranda.

      En poepen is poepen en ni kakken en de magnetron lijkt mij een mislukte transformer.

      Comment


        #18
        Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

        Ja Beo, het is mij duidelijk.....
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

          https://www.nirvanashop.com/en/femin...zed-seeds.html
          https://www.nirvanashop.com/en/femin...zed-seeds.html
          https://www.nirvanashop.com/en/femin...zed-seeds.html

          Iemand toevallig ervaring met deze soorten?

          Dit zijn de nieuwe soorten nirvana geeft aan dat deze in een gematigd klimaat gekweekt kunnen worden. En de master kush en aurora spreken mij wel aan.

          Wat is de beste manier van water geven online staat zoveel, heeft er iemand al een geteste manier die goed werkt en gebruikt wordt. En de voeding heb ik gelezen altijd iets minder geven i.v.m. overvoeding?

          Dank jullie allemaal voor de raad!

          Comment


            #20
            Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

            Weet uit ervaring dat planten in een kas groeien als gekken,is natuurlijk wel leuk,maar een normale wietplant gaat pas in de bloei,als ie 12 uur echt donker heeft,zoek die lichtuur tabelen eens op,en post dan hier wanneer jij denkt dat je planten in de bloei gaan,of lees je in over verduisteren en verzin iets om je kas lichtdicht te krijgen.als je kas in een gebied staat met weinig licht in de avond,kan je om 7 uur s,avonds je kas verduisteren,en dan 11 uur de kap er weer af,dan hoef je niet elke dag vroeg uit je bed .verduister je ze niet,zal je zien dat heel je kas een grote bende word met allemaal bladeren en toppen die tegen het glas drukken,hierdoor krijg je schimmel,en moet je met ontvochtigers gaan werken om nog een beetje oogst te trekken.zoek hier en op andere sites naar kweekverslagen van bewezen soorten voor ons klimaat.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #21
              Re: Evaluatie van de voorbereiding/ en hulp van andere kwekers!

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Hollanders... Een serre is voor ons een (meestal) glazen constructie voor groenten in te kweken. Een (broei)kas een houten of stenen boord met een ruit over, beperkt in hoogte.
              En een glazen stuk tegen je huis een veranda.

              En poepen is poepen en ni kakken en de magnetron lijkt mij een mislukte transformer.

              Comment

              Bezig...
              X