Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

90Watt UFO

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

90Watt UFO

Korting op 420shop
    Heeft iemand ervaring met de 90Watt Led UFO?

Ik heb momenteel een AF Easy bud onder een 125Watt Spaarlamp staan maar zou willen weten of de 90Watt UFO LED goed genoeg is om boven mijn volgend plantje te hangen. Ik vind er namelijk niet veel informatie of goede commentaren over terug. Ik heb ook al een paar mooie kweekverslagen gelezen met led maar veel forums zijn al van een tijdje geleden en zijn de reacties meestal niet zo goed. Zijn de kweekleds ondertussen verberterd?
    Heb ook al een paar mooie kweekverslagen met led gelezen maar echt duidelijk is het niet.

Re: 90Watt UFO

Die ufo lampjes zijn niet veel waard, ben je beter af met een Tneon setje of een 150 watt hps, kost nog minder ook.

Comment

Danku voor de snelle reactie nu en hps is altijd beter maar mijn vraag is kan je onder en led ufo van de nieuwe generatie ook geen mooie resultaten halen?
      Ganjax heb jij ervaring met deze ufo?

Comment

Heb daar geen ervaring zelf mee maar ben nog nergens een goeie kweek onder zo'n ufo led tegen gekomen op geen enkel forum.
        Of het nu een oude of nieuwe ufo is, wat niet wil zeggen dat er geen goeie led lampen zijn bij de nieuwere generatie, maar die kosten een hoop geld en zijn van een veel hoger wattage dan die ufo's.

Comment

die ufo is beter om onder voor te groeien , dan om onder af te bloeien
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Beetje dure grap om enkel onder voor te groeien.

Comment

valt wel mee die led ufo's gaan in nieuwstaat al voor 50euro.. je hebt ze in verschillende varianten groei/stek/moeder of bloei of een full spectrum. Sommige bevatten zelfs infra rood, of dat echt helpt zijn de meningen over verdeelt.

Klimaat luchtvochtigheid en grond kwaliteit is even belangerijk als je licht.
              Ik heb zelf geen prive ervaring met tneon maar weet dat deze lampen ook warmte maken.

Persoonlijk heb ik de fout gemaakt niet meteen voor 600 watt te gaan dus heb nog wel een hps lamp (400w)setje met bloei en groei lampen voor 50eurries als je intresse hebt.
              Maar adviseer je eigenlijk koop een tent een koolstoffilter buisafzuiger van goede kwaliteit en je bent klaar en zal geen coffeeshop meer nodig hebben
              K-007
              Kishan's kijkdoosje

Comment

Vriendelijk bedankt kishan007 maar heb al een goed setje met cfl plug and grow spaarlamp. Maar had liever overgeschakeld naar led.

Comment

Waar is je andere verslag gebleven?

Comment

Peter1950 Mijn kweekverslag werd perongeluk verwijderd maar heb hem opnieuw geplaatst.
                    Hier is de link: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Watt-Spectrum

Comment

Bezig...
                    X