Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweekje

Korting op 420shop
    Hoi leden van jointjedraaien.

Dit is hoe het er nu bij staat:
    40w led lamp en een 20w philips tornado i.c.m een bureaulamp voor de warmte. temp. zit nu op 23,5 graden
    ik weet nog niet wat ik wil doen met deze plant, is het de moeite waard om hem in de pc te laten groeien en bloeien of is het beter om hem over anderhalf/2 maandjes lekker naar buiten te zetten (dan wordt het wel een flinke plant heb ik het idee)
    heb volzet gegeven in het begin en sindsdien geen voeding meer.
    Alle tips welkom!

Foto's
    IMG_0008.jpgIMG_0007.jpgIMG_0006.jpgIMG_0005.jpg

Heb pas sinds gister de lampen zo als nu, plantje was een beetje aan het strekken dus heb de lamp wat dichterbij geplaatst.
    Zaadje betreft een zaadje uit een dikke zak van de shop , "tsunami"

bij voorbaat dank,

Ch33f

Re: eerste kweekje

knal die 400 watt lamp die je heb erop
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

hoi joremkrank, dit is een halogeenlamp, heb me laten vertellen dat dit niet werkt
      ben eigenlijk niet van plan een lamp aan te schaffen.
      Is het een idee om deze binnenkort (anderhalf/2 maandjes) naar buiten te zetten of zeg je beter binnenkort toppen en dan laten bloeien.

Comment

nu toppen en meer spaarlampen of tl erop
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

thnx voor de tips, ga hem nu toppen. dan wordt het deze zomer een nieuwe voor buiten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb je enig idee hoelang ik hem nog op 18/6 moet laten staan?

Comment

Je laat de plant op 18-6 staan zolang je wilt groeien en eventueel stekjes wilt nemen van de plant. Pas als je wilt bloeien zet je de plant op 12-12.
            Als je de plant in de zomer buiten wilt zetten dan kan je ook voor die tijd nog wat stekken nemen en die al vroeg op 12-12 zetten zodat je eerder al wat kan oogsten.

Comment

Hoi allemaal, update!

Heb net nieuwe zaadjes besteld van azarius 3x automatic mega bud van greenlabel seeds en gratis 1 white widow autoflower en 1 automazar van dutchpassion.
              Deze zijn voor komende zomer buiten

Zo staat mn pc plantje er nu bij. Staat sinds vorige week donderdag op 12/12

P.s nog n vraagje, is het slim om bloeivoeding te halen voor de autoflowers die buiten komen te staan?,
              Groei is niet nodig gezien ik nog volzet voeding heb en de AF maar 3-4 weken groeien.
              Zat te denken aan die plagron biovoeding.

Grtz,
              Ch33f

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Update, af en toe naar buiten of voor het raam, lijkt gewoon goed te gaan.
                Maar verheug me meer op de autoflowers die deze zomer naar buiten gaan, dit eerste plantje was meer proberen en ben al blij als er uberhaupt iets rookbaars vanaf komt.
                Tips nog altijd welkom

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Bezig...
                X