Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner (Opstart hulp nodig)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner (Opstart hulp nodig)

    Korting op 420shop
    mederokers!!

    mezelf

    Ik ben begonnen met kweken als een hobby, 1 plant 3 x 23w tornado's(klein hokkie) vond het niet echt lekker gaan en wil het klein beetje groter aanpakken!
    Maar zit met een paar dingen,

    Ik ben een student, en wil niet met hoge stroomrekening te komen zitten,en niet een al te duur lichtsysteem.
    Wat raden jullie mij aan? of weten jullie een betrouwbare site waar ik het kan bestellen?
    Wil rond de 80 a 90 euro klaarzijn is dat mogelijk ?

    En kwa opbrengst wat kan ik verwachten met 400w hps en 6 planten ? afmeting hok1x1x2

    ik kocht bij wiedzaadjes.nl maar er deden er maar 2 van de 5 is dat normaal of is er een goed alternatief ?

    Ga volgende week het hok in elkaar schroeven 1x1x2

    sorry dat ik het vraag inplaats van lees of opzoek, maar ik zie zoveel mensen andere dingen schrijven dat ik een beetje de draad kwijt raakt,


    met vriedelijke groeten

    #2
    Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

    Nee, dat is niet mogelijk.

    Sorry dat ik niet verder uitleg, maar ik leg al zoveel uit. Ik raak de draad kwijt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

      is niet mogelijk zul je toch moeten gaan samenwerken met janpatat,minimaal 400 ben je kwijt
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

        minimaal 400 ??

        Comment


          #5
          Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

          VSA, lamp, reflector
          schakelkastje met relais
          afzuiger en bijpassend filter
          Dat heb je minimaal nodig.
          Er komt nog wat meer materiaal bij natuurlijk, slangeringen, stukje slang, goeie grond, potten, een compleet voedingssetje etc etc etc..

          Maar wat je minimaal nodig hebt, daar is ook een uitgebreider topic over.
          Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

            Laten we dan die laatste regel ook maar waar maken en zeggen dat je met 50 euro gemakkelijk alles bijeen krijgt. Maximum.

            Comment


              #7
              Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

              Met HPS zit je met een reeks voorwaarden... misschien is een okkazie led hier de oplossing. Heb er nog 2 liggen.
              Natuurlijk is filter, meters, grond enz. ook een kost.

              Comment


                #8
                Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

                Anders kijk eens naar zo iets, als je ziet wat je voor de tent betaald betwijfel ik
                of je er zelf voor kunt bouwen!
                Hout, hang en sluitwerk, folie om te bekleden, goede afdichting en openingen voor
                aan en afvoer,etc
                Maar als je er wel voor kunt bouwen, komt er natuurlijk nog de grond, zaden of planten,
                voeding, meters etc. nog bij!
                Dus ik denk dat mits je een en ander gebruikt kun kopen, 400 € echt het absolute minimum is!
                Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service
                Last edited by Old Dagga; 19 March 2016, 16:13.

                Comment


                  #9
                  Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

                  bedankt voor het beantwoorden, maar ik weet hoeveel het me ongeveer gaat kosten ,, maar ben echt alleen opzoek naar lampen voor rond de circa 80 a 90 euro iemand tips ?? links ?? dankjewel allemaaal

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  WP_20160320_16_30_53_Pro.jpgWP_20160320_16_30_39_Pro.jpg 2 x tornado had nog 1 zaadje over ! bij foto 1 zie je dat het zaadje nog om de top zit is dit een probleem of komt die vanzelf los ?

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

                    Google of marktplaats staat zat te koop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

                      Lees mijn post nog eens en klik op de onderstreepte woordjes

                      zorg dat dat zaadje niet keihard wordt door de warmte.
                      Zakje erover of/en licht nat spuiten, als het er binnen 24u niet af is moet je het operatief verwijderen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginner (Opstart hulp nodig)

                        Oorspronkelijk geplaatst door lemsj View Post
                        bedankt voor het beantwoorden, maar ik weet hoeveel het me ongeveer gaat kosten ,, maar ben echt alleen opzoek naar lampen voor rond de circa 80 a 90 euro iemand tips ?? links ?? dankjewel allemaaal


                        Misschien dit wat? :

                        Er staan er meerdere in verschillende prijsklasses.
                        Ook complete lampensets voor redelijke prijsjes.

                        Of even 2e hands tentje compleet zoeken. Zijn er zat die voor weinig weg gaan.

                        Comment

                        Bezig...
                        X