Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

    Die staan er echt heel goed bij kwa blad en toppen -> wat een bizar veldje heb je nu staan man. en mooie donker groene bladeren bij alle (ze glimmen zelfs iets)


    goed te horen dat de lv gezakt is en merk dat zelf nu laatste dagen ook op zolder (ik ben momenteel erg in gevecht met temps hier)


    OD als je zo blijft gaan word dit weer een oogst feestje bij je straks en wat gaat je vrouw blij zijn me je


    GOED BEZIG
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #92

      Comment


        #93
        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

        mooie scrog he, doe zo door dat worden cola's!! oech

        Comment


          #94
          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

          Nou ik vind zelf de scrog niet zo mooi gelukt, te veel verschil
          omdat ik te laat naar 12/12 geschakeld heb, en gedeeltelijk
          natuurlijk door het genetisch verschil in zaad!

          Maar alles moet geleerd worden, dus ik klaag niet en
          over een week of 5/6 weet ik of de rest wel goed gegaan is!

          Groet O.D.

          Comment


            #95
            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

            Weer een weekje dichterbij de oogst, wateropname bij droog of nat weer
            is duidelijk te merken vind ik, verschil toch al gauw 150-200 ml per
            plant per dag!

            Net een weekje pk gegeven volgens canna schema!

            Ze gaan nog steeds lekker, zelfs tussen de toppen en het gaas is
            het nog het aanzien waard!

            Volgens de " seedfinder" zouden de eerste toppen rond 10 Julie
            oogsrijp moeten zijn, we wachten maar af, en blijven verwennen!

            Tot op heden weinig of geen echte problemen gehad evenals vorige kweekje,
            paar minuscule gele overvoedings puntjes, maar verder nog geen
            geel of bruin blaadje gezien!
            Attached Files

            Comment


              #96
              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

              Die PK van canna moet je niet overdrijven hoor O.D (4 weken van te voren 2x in een week is genoeg) dus 1 week 2x pk doen en niet meer (het is een toppenbooster)

              verder!!!!! zo HE ! verdomme man die staan er echt wel lekker bij hoor en die hoofdtop is echt een genot om te zien.

              Dat puntjes in je blad van overvoeding is niet erg die knip je straks toch af en je ontkomt als het einde of herfst nadert er gewoon niet aan.

              super top kweek weer van je dit (YOU GOT SKILLS)
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #97
                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                Ben al gestopt met de pk, keer of drie of vier een paar ml
                meegegeven afgelopen week, alles met mate!

                Die hoofdrol staat nauwelijks 20-25 cm van de lamp, als experiment
                noodgedwongen omdat ik deze niet meer kon buigen of durfde knakken!

                Paar gele puntjes zijn echt nauwelijks te zien, minder dan de vorige kweek
                en ik weet nu inmiddels wat het is, dus je schrikt er niet meer zo van!

                Jij ook succes met je dames en vooral met de BBK!

                Comment


                  #98
                  Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                  Ziet er goed uit Old Dagga de planten staan er erg mooi bij.
                  En de toppen hmmm lekker en de gele puntjes dat is echter geen enkel probleem.

                  Nog even doorzetten en je kunt weer een tijdje vooruit.
                  Ga je dan weer een kweek doen of niet en zo ja weet je al wat het gaat worden

                  Comment


                    #99

                    Comment


                      Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                      Hihi het zijn geen ananassen zou wel lekker zijn maar doe toch maar een lekker wietje.

                      Cakeje bakken is altijd leuk en lekker.
                      En slim dat je gaat fluf bewaard je kunt er in de toekomst nog altijd iets meedoen.

                      Goed om te lezen dat jouw vrouw veel baat heeft van olie en als je fluf bewaard kun je altijd nog olie van gaan maken.

                      Maar ik benieuwd of je niet weer snel begint volgens mij heb je toch wel de kweekvirus te pakken,
                      en qua risico als je niet hebt tegen veel mensen hebt verteld loop je denk in niet veel risico al is die er natuurlijk wel degelijk aanwezig.

                      Wel blijf ik je zeker volgen tot de einde van de kweek.

                      Comment


                        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                        ah master master O.D , niet stoppen (je bent net zo goed bezig)

                        Ik zit met hetzelfde hoor en dat is wij roken/vapen niet veel hier en ik zeker niet elke dag meer.


                        Laatste kweek dus de skunk zou ik gewoon 1 jaar van kunnen vapen (volle weckpot)
                        En met een beetje mzl komen er straks nog 2 potten bij wat echt gewoon te veel is.

                        Dus de zus van me vriendin heeft een man en die rookt af en toe ook en die geef ik eind van het jaar gewoon na goed curen een pot mee.


                        toch na deze nieuwe kweek (dat word eind aug gok ik) ga ik toch weer een nieuwe doen. (iets geks een mazar of iets van manderin kush)
                        Waarom? omdat ik het niet hoeft te doen voor mega opbrengst maar gewoon omdat ik het een leuke hobby vind en ik elke dag me ei erin kwijt kan na een drukke dag.


                        kijk ik ben zo wie zo een freak kwa kweken want doe er nog meloenen , augurk , aardbei , radijs , peen , passiebloemen en tomaat bij.
                        Ik vind dat heerlijk na een drukke dag ff een uurtje tijd erin steken dus kwa water geven en ff wat opbinden of me tomaten dieven bijvoorbeeld.

                        Dus ik hoop dat je doorgaat man, en dat we niet een leuk en tof forum lid niet meer hier gaan zien welke altijd wel leuke kweekverslagen maakt maar ik zie ook altijd dat je anderen tips geeft of op weg helpt.

                        zou echt zonde zijn als je zou stoppen.


                        just my 2 cents

                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                          Klopt helemaal kanon, maar
                          het ziet er naar uit dat ik straks een paar jaar voorruit kan,
                          en ik wil me niet laten verleiden om te gaan verkopen en,
                          ik wil en mag het risico niet lopen dat ik gepakt word en zo
                          mijn voorraadje zou verliezen!

                          Zit er hard over te denken om dan volgend jaar een buitenkweekje
                          te doen en de tent even op slot!

                          Maar ik snap heel goed wat je bedoelt!

                          Comment


                            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                            Goed te horen O.D

                            dan gaan we je in ieder geval niet verliezen en kijk nu al uit naar je buiten kweek!

                            Kerel ! je vrouw mag echt blij zijn met zo iemand als jij (dit mag je der laten lezen dit bericht)

                            en dat is geen ass lick ding vanuit hier, maar je merkt aan alles bij jouw das nou een goeie gast! met passie en skills

                            keeeeeeeeeeeep up the good work
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                              Een paar dames worden al wat minder dorstig, trichomen nog glazig!
                              Luchtvochtigheid laatste dag weer iets hoger, dus de zwenkfan blijft
                              gewoon 24/7 draaien op de laagste stand!

                              Deze keer ook een aantal foto's van onder het dichte bladerdak en
                              onder de fan waar ogenschijnlijk weinig licht komt!


                              20160622_083427.jpg20160622_085853.jpg20160622_084049.jpg20160622_083605.jpg20160622_083558.jpg20160622_083549.jpg20160622_083502.jpg20160622_083452.jpg20160622_083440.jpg20160622_083418.jpg

                              Comment


                                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                                Gaat nog steeds goed Old Dagga zot e zien.
                                De toppen beginnen mooie vormen aan te nemen ze worden dikker en dikker.
                                Het is inderdaad wel lastig de laatste tijd met het vochtige weer als je ruimte hebt kun je ontvochtiger kopen voor 5 tientjes dat gaat zeker helpen.
                                Hoe lang mag je nog volgens de fabrikant.

                                Comment

                                Bezig...
                                X