Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

zien er gezond uit kwa bladstand en kleur

mooi veldje hoor
    sigpic
    LED there be light

Comment

Volgens Dinafem, de fabrikant en seedfinder gaan deze 61-67 dagen indoor, ~ 64 gemiddeld!
      Dus dit zou betekenen dat rond 10 juli de eerste paar gereed zouden moeten zijn,
      en de latere zo rond 20 juli!

Maar ik zie alleen nog maar heldere trichomen, dus ik twijfel, maar is niet erg, laat maar knallen!
      Ik lijk iets minder grote toppen te hebben als de vorige ronde, maar als ik zo iets
      lager kijk, zal het toch nog wel goed komen!

Ook de lage fluf zit helemaal onder de hars, voor mij prima voor de olie!
      Zal wel in fases oogsten worden, maar ook dat is voor mij geen probleem,
      heb de tijd aan mezelf en ga toch zeker een tijdje stoppen!

Comment

Het klopt vaak niet met wat de fabrikant opgeeft maar je kunt zoals je nu doet beter naar trichomen kijken dan weet je zeker dat je goed zit
        In fases oogsten is wel een stuk handiger afgelopen zaterdag 4 uur me 3 man zitten knippen laat staan dat je in je eentje moet doen.

Comment

Comment

Komt ook deze keer weer goed.

Fabrikanten lullen vaak maar wat kwa tijd (echte verkoop praat vaak dat je denkt zoooooo heeeeee 65 dagen)
            Echter komt dat zelden ook uit
            Blijf kijken naar die trichomen en oogst niet te vroeg of te laat maar precies op het goede moment.

Ik begrijp je gaat toch stoppen ? DAMN that makes me cry
            sigpic
            LED there be light

Comment

Ja, voorlopig wel kanon!

Trouwens ik las ergens hier dat de bloeidagen volgens seedfinder wel
              aardig schijnen te kloppen!

Verder maakt het me weinig uit deze ronde, paar weken meer of minder!

Zolang ze gezond, blond en rond worden en blijven, blijf ik de dames verwennen!

Groet O.D.

Comment

O.d das wel onder ideale omstandigheden hoe zaadboeren rekenen.

blond en rond worden en blijven, blijf ik de dames verwennen! zeg ik ook altijd hier thuis dan kijkt ze raar joh

Je blijft wel nog aktief op het forum ??????
                sigpic
                LED there be light

Comment

Last edited by Old Dagga; 23 June 2016, 19:40.

Comment

20160629_091822.jpg20160629_091831.jpg20160629_091841.jpg20160629_091853.jpg20160629_091906.jpg20160629_091915.jpg20160629_093116.jpg20160629_091934.jpg20160629_091923.jpgZo, weer tijd voor de wekelijkse update!

Waterverbruik is zowat gehalveerd ten opzichte van een paar
                    weken gelden!

Op de foto's misschien niet echt te zien maar zo links en rechts
                    beginnen er toch wat herfstkleuren in de bladeren te komen!

Kan nog nergens milky tricomen ontdekken, dus de oogst zal
                    wellicht nog iets later gaan worden dan 10 juli, maar verder geen
                    probleem!

Ik wil eigenlijk pas gaan spoelen vanaf het moment dat er aardig
                    wat verkleuring in de tricomen is, wel ben ik al aan het minderen
                    met de voeding!

Verder weinig nieuws te melden, ze dikken nog aardig aan meen ik!

Comment

Ik kan de herfst wel zien in bepaald blaad O.D

Die foto van die ene hoofdtop WAUW! daar ga je plezier van hebben straks zo top had ik op me Lemon skunk toen ook.

Verder staan je dames er echt wel heel mooi bij (je ziet aan het blad gewoon dat ze het nog steeds naar der zin hebben)

Het word wel een middagje knipwerk gok ik zo als ik de foto's zie (bij oogst)

GOED BEZIG
                      sigpic
                      LED there be light

Comment

Helaas is de hoofdtop gereserveerd door zoonlief voor
                        bewezen diensten!
                        Zoals ik eerder al schreef, ik durfde doe top niet te buigen destijds
                        en zag het meer als proef om te zien hoe deze zich zou houden
                        met lamp redelijk kort bij (25cm) max!
                        Alleen de pistels zijn iets bruiner als gemiddeld, maar de rest lijkt ok!
                        Hoop eigenlijk in tegenstelling tot de eerste keer dat ik de oogst een beetje
                        kan spreiden, ook zal het nog iets meer werk opleveren omdat
                        ik de mooie toppen wil curen en niet alles zeven!

Maar we zien wel, zit erover te twijfelen omdat de herfst eigenlijk
                        wat meer van boven zit om nog wat NPK te geven, maar zal eerst
                        de foto's nog eens terugkijken van begin dit jaar!

Groet en succes O.D.

Comment

Daar gaat je zoon blij mee zijn hoor
                          sigpic
                          LED there be light

Comment

De herfst is nu echt begonnen bij enkele en ik denk ook dat
                            ik vanmorgen bij de eerste toppen wat milky kleur zag in
                            de trichomen, dus morgen nog maar eens extra goed observeren!

Verder weinig te melden, waterverbruik nu echt maar de helft van
                            een paar weken geleden, wel wat meer dan een paar dagen geleden
                            door de veel drogere lucht aanvoer denk ik!?

Nog geen dode of bruine bladeren verwijderd of kunnen verwijderen
                            paar plekjes hier en daar maar die worden allemaal veroorzaakt door
                            het constante schuren tegen elkaar door de zwenk fan of door het
                            tentdoek!

Geef nog steeds minimaal voeding aan allemaal totdat ik echt zeker
                            weet dat er milky in de trichomen zit, dan stop ik acuut en geef alleen
                            nog water en de laatste paar dagen voor de oogst misschien wel
                            weer ijsblokjes20160706_130717.jpg20160706_091144.jpg20160706_091151.jpg20160706_091159.jpg20160706_091253.jpg20160706_092125.jpg20160706_092147.jpg20160706_092159.jpg20160706_130447.jpg20160706_091131.jpg, is vorige keer goed bevallen!

Hier weer wat foto's met duidelijk de herfstkleuren!

Comment

Komt goed dit 100%

Je bbk staat er vele malen beter bij als hier en de mijne.

je gaat je laatste weken in met deze zo te zien dus ff goed spoelen en ff 1 dagje in het donker en ze koud water voeden dan.

YOU ROCK
                              sigpic
                              LED there be light

Comment

Het ziet er nog steeds super uit de hele kweek tot nu toe vindt ik erg goed is gegaan.
                                En als je een wilt buigen maar je duft niet kun je er een beetje in knijpen/masseren zodat deze wat zachter wordt dan kun je gewoon buigen.
                                Je zoon zou wel blij zijn met zo'n grote top.
                                Nu maar wachten dat je milky trichomen ziet dan kun je gaan spoelen.

Comment

Bezig...
                                X