Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e x binnenkweek amnesia haze stekjes week 11 vandaag in gegaan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: 2e x binnenkweek amnesia haze stekjes week 11 vandaag in gegaan.

    Korting op 420shop
    Dit is mijn 2e keer binnenkweek van amnesia haze stekjes. vandaag is week 11 ingegaan waarvan 2 weken groei fase hebben gehad. Ik kweek op aarde van plagron batmix met een 400watt lamp erboven en gebruik de voeding van plagron terra(Bloom,roots,zym,green-sensation).

    Met het overpoten van stek potjes naar 1liter potjes na ontvangst, heb ik een deel grond schoon gespoeld en een deel niet. Na 2 weken groei heb ik ze overgepot naar 11liter potten en toen niet het grond gespoeld en gelijk op 12/12 gezet.

    mijn conclusie zelf is dat ik het de volgende keer beter niet kan schoon spoelen, aangezien die het nu mooist bijstaan. het verschil is dat die minder geel blad hebben gehad en dikkere toppen hebben en meer kristallen hebben. De andere zijn ook mooi groot geworden maar zijn echt niet dik en hebben nauwelijks kristallen.

    Mijn vraag is aan jullie of julllie een tip hebben hoe ik die gespoelde toppen toch nog meer kristallen en mischien dikte kan geven? Ik dacht zelf aan om de goede al te oogsten zodra ze rijp zijn en de andere langer door te laten gaan wat vinden jullie ervan? Of zit ik er nou helemaal naast?

    ps;ze hebben hier en daar al bruine haren ontwikkeling beide soorten.

    de uitgespoelde/dunne/weinig kristallen zien er zo uit:
    DSC_0055.jpgDSC_0056.jpg

    de niet uitgespoelde/dikke/veel kristallen zien er zo uit:
    DSC_0057.jpgDSC_0062.jpg
    Last edited by Girlly; 22 March 2016, 08:31. Reden: info bijgevoegt
Bezig...
X