hoi beste forum leden ik ben hier nieuw en heb een aantal vraagjes voor mijn indoor kweekje met een compleet tentje van 80x80x180 mijn excuses voor eventuele schrijffouten en te veel tekst vraag 1= heb ontkiemde zaadjes gepland in Root Pouch Pot Charcoal 150gram 16 liter maar nu zijn mijn vragen heb alleen nog maar een hps lamp van 600 watt die ik kan dimmen naar 300 watt nu staat ze op 300 watt het laagste wat ik kan kheb binnenkort heb ik wel t-neon lampen beter voor voor groeien die geven ook minder warmte af aangezien ik een beginner ben wist ik nu pas dat je met t-neon of dergelijke lampen kan voor groeien maar ik moet ze nu al licht beginnen geven hoe hoog hang ik mijn hps lamp die nu op 300 watt draait van de nu al kleine steeltjes die boven gekomen zijn normaal gezien zou 300 watt ongeveer 30 cm boven de plantjes hangen maar daar zijn ze nu nog wat klein voor hoe hoog kan ik mijn hps beste hangen vraag 2=hoe krijg ik mijn luchtvochtigheid beter onder controle zonder een automatishe luchtbevochtiger ik moet dit handmatig doen heb er wel veel tijd voor om mij er met bezig te houden vraag 3=hoe werkt een afzuiger heb een g-tools ventilator met koolstoffilter met 2 draaiknoppen 1 draaiknop voor temperatuur van 20-30 graden en 1 draaiknop van off tot 100% heb de temperatuurknop op 24 graden gezet en de andere knop op 55% gezet vind op het net geen echte goede uileg hierover met vriendelijke groeten
![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Comment