Foto0004.jpgFoto0006.jpgFoto0007.jpghoi beste forum leden ik heb een g-tools afzuiger waarbij het lampje van de temperatuur knop regelmatig rood brand naast het getal 30 graden,het brand nu al een uur lang dat wil toch niet zeggen dat het binnen de tent 30 graden word of toch? want mijn hortiline temperatuur-vocht meter meet maar 23 graden binnen de tent en rond de 20 graden buiten de tent.aangezien mijn afzuiging zoals je ziet maar op 22 gaden staat en op ongeveer op 60%draaid.is dit normaal van de afzuiger of is er iets met mijn temperatuur meter sorry voor de slecht kwaliteit van de foto's met nogal goedkoope gsm genomen ik geef nooit veel geld uit aan een gsm maar tis hopelijk wat leesbaar voor julie,heb ook al naar g-tools gestuurd. ik vind op het net geen info over ook niet bij de handleiding,sorry voor al mijn vragen grtjs
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
g-tools probleem of is dit normaal
Collapse
X
-
Re: g-tools probleem of is dit normaal
dat rood lampje wil zeggen dat het warmer is als jou gewenste temperatuur. je hebt 22 ingesteld en het is 23, dus dan gaat je lampje branden als het warmer is als 22 graden, draai eens aan dat knopje naar 24, normaal gaat dat rood lampje uit dan als het onder de 24 graden is ... niets mis met dat ding volgens mij
-
Re: g-tools probleem of is dit normaal
hartelijk dank voor julie reacties
toen ik begon op die forum wist ik nog niet goed hoe en wat ik allemaal moest kennen en doen en het is toch heel wat maar het begint te beteren heb al wat kennis opgedaan overal maar het is nog een lange weg.
ik lees enorm veel maar het probleem bij is dat ik iets 10 keer moet lezen voor ik het wat doorheben dan duurt het wat langer dan verwacht maar alles komt goed
binnenkort ga ik mijn kweekverslag op het forum zetten dat werkt makkelijker en kan ik aan de hand van informatie en fotos door julie beter geholpen worden dat werkt ook makkelijker voor julie
en mijn excusses voor het typen kheb een toetsenbord waar ik een komma en nog bepaalde tekens niet kan plaatsen wegens stukgegaan daarmee leest het soms wat moeilijk voor julievroeg of laat een nieuwe halen
greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
hoi QnQ khad een vraagje invm de temperatuur waarom moet de temperatuur op 28 grtjsLast edited by zadigstekje; 13 April 2016, 00:10.
Comment
Comment