Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekkas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekkas

Vooral de laatste week niet voeden en zelf denk ik , omdt ze zo groen staat dat je voldoende hebt gevoed.
    in de laatste , afbloeiweken zwellen die toppen nog flink dus geduuld

Comment

Zal ik zeker hebben. Geduld is een schone zaak, toch. Maar toch kan ik bijna niet wachten, Haha
      Dan zal ik deze week beginnen met, om de anderste water beurt voeding te geven en dat nog halveren, denk ik

Comment

uhu en dan nog weekje of drie, die gaan ook voorbij oogst je nu dan bijt je je zelf in de buik

Comment

Ooo ben maar niet bang. Ik zal zeker nog die 3 weken uitzitten. En met mijn northernlight ik denk nog iets langer. Deze ligt met alles een beetje achter.

Comment

Denk ik ook

Comment

De laatste fase de bladeren beginnen geel te worden.
              IMAG0529.jpg
              IMAG0527.jpg
              IMAG0528.jpg
              Met het spoelen, moet je dan het zelfde hoeveelheid water geven zonder voeding, of ook iets meer water? Is mij niet helemaal duidelijk. Graag jullie laatste advies

Comment

Normaal water geven, alleen zonder voeding.
                Het is wel de bedoeling dat ze nog even in leven blijven
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dank je wel. Daarom de vraag, zou zonde zijn om in de laatste weken het te verknallen

Comment

Mooie die herfstkleuren in de lente.
                    IMAG0541.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMAG0548.jpg

Comment

Het wordt op 3 verschillende dagen oogsten aan de planten te zien. Het zijn dan ook 3 verschillende soorten, kan wel kloppen dus. De white widow heeft vandaag voor het laatst voeding gekregen, ga dus beginnen met spoelen. De andere 2 nog een week of zo
                      IMAG0561.jpg

Comment

Ik zit een beetje met hoe ik ga drogen. Ik heb een tweekamer appartement, dus heel veel plaats heb ik niet. Ik zag de manier van drogen in een doos, maar echt ventileren doet dat niet denk ik. Misschien iemand hier ervaring mee??
                        Ik heb nog wel een computerkast(ooit zelf gemaakt) computer is kapot, dus die kan weg. Ik zat te denken om daar een kleine computerven in te bouwen en op een lage snelheid te laten zien draaien, maar is dat wat??
                        IMAG0566.jpg
                        IMAG0567.jpg
                        Last edited by plantje76; 15 June 2016, 11:23.

Comment

IMAG0575.jpg
                          Deze wil ik gaan in bouwen 24 volt. Ik heb het geprobeerd met een adapter met output 7,2 volt, maar hij draait nog best hard. Zal morgen eens kijken of ik nog ergens wat weerstanden kan vinden of nog beter een potmeter heb ik vast nog wel ergens

Comment

Heerlijk, die geur van verkoolde weerstandjes en rokende potmeters in de morgen, gemixt met 'n hint van harskernsoldeer. Reminds me of the good old days
                            Check ff hoeveel Watt die fan trekt voor je er iets tussen zet, dan weet je hoeveel kwartwatt weerstandjes je parallel moet zetten

Kastje ziet er prima uit.
                            Je kunt de planken eruit halen en wat lijntjes ophangen om de wiet aan te hangen, of je maakt rekjes met gaas waar je alle toppen op kunt leggen.
                            't Is maar net hoe je knipt, en hoeveel werk je erin wil steken.
                            Je zult wel een koolstoffiltertje moeten fixen denk ik, want de geur van versgeknipte wiet is ongeveer 167x sterker dan die van een plantje.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De Ven is 4,2 w en 0,2 a, maar voor mij is ook lang geleden dat ik met die dingen knutselde. Minimaal 25 jaar. Ik moet ook nog even kijk of het allemaal wel gaat werken zoals ik wil. En zal het zeker eerst testen.

Ik denk dat ik met lijntjes ga doen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMAG0581.jpg
                              Verstelbare adaptor gevonden. Ven draait al bij 1,5 v ik denk dat het bij 3 v een mooie snelheid heeft. Vanavond even testen op oververhitting, maar ik verwacht geen problemen

Comment

Na een uur te hebben gedraaid, beide nauwelijks in temperatuur gestegen. Wordt niet eens warm.

Aan wat voor filter moet denken? In ben hier absoluut niet in thuis

Comment

Bezig...
                                X