Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekkas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekkas

Balen man... Gisteren hoorde ik dat we het natste half jaar hebben gehad sinds 1850... Net in die periode moeten wij onze planten afbloeien natuurlijk [emoji52][emoji20] ik heb ook al stukjes toprot moeten weghalen en ze staan bij mij nu grotendeels achter het raam.. Had je je planten elke dag gecontroleerd op toprot want het is wel ineens een vrij groot stuk precies?

Comment

Als ik eerlijk ben. Nie speciaal op toprot, maar wel op schimmels, beestjes en andere ontwikkelingen. Maar het was me nog eerder opgevallen. Helaas. Ik zal bij de volgende daar zeker meer aandacht aan besteden. Ik heb ze ook zo droog mogelijk proberen te houden, maar helaas. Mocht nie baten

Comment

Droogkast is bijna zover. Nog even de kieren van de deur afwerken. En dan hoop ik dat het goed werkt.
        IMAG0626.jpg
        De afzuiging boven in de hoek. Dat gat zat er al.
        IMAG0627.jpg
        Gaatjes in de onderkant voor verse lucht.
        IMAG0624.jpg
        De schapjes zijn ge maakt van een oud droogrek en vliegengordijn van de aldi
        IMAG0625.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De hoofd toppen zijn verwijderd. Ik heb besloten om de takken nog even door te laten gaan. Het was ongeveer 50/50
        IMAG0628.jpg

Comment

Na nog meer rot te hebben gevonden. Alles geoogst
          IMAG0635.jpg
          Het is niet veel, maar beter dan niks. Dat kan nog trouwens, niks. We zullen zien

Comment

Succes met drogen en curen en natuurlijk roken. Het weer zat niet echt mee dus denk wel een goede beslissing om ze dan toch maar wat vroeg om te halen.

Comment

Dank je wel. Ik zal nog laten weten hoe ze smaken en voelen. Ik hoop dat ik meer geluk met de andere heb. Al hebben er 2 een slechte start gehad. Er waren er 2 uit logeren, maar die hebben nie de behandeling gekregen die ik ze gegeven zou hebben. Maar ze hebben gelukkig wel die hagelbui overleefd. Beetje gehavend en gestrekt.
              IMAG0640.jpg
              IMAG0642.jpg
              Morgen even de potten ontsmetten en overpotten.

Comment

Bezig...
              X