Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweekkas
Collapse
X
-
Re: kweekkas
Jawel daar ben ik wel een beetje bang voor. Er zitten daarom ook 6 ramen in die open kunnen. En ik zit er aan te denken om bovenin nog een paar grote gaten te maken met een schuif aan de achterkant. Een ventilator had ik nog niet aan gedacht, maar die heb ook nog wel een kleine liggen. Dank je voor de tip
Comment
-
Hoi, even een update.
Ik ben dus 22 maart begonnen met mijn eerste autoflowers. Ik wist niet van hun bestaan tot die dag. Ze zeiden in de winkel dat ik die maar eens moest proberen. Zo gezegd zo gedaan. Na wat gelezen te hebben, ben ik erachter gekomen dat nog een beetje vroeg was/is. Nu ben ik een maand verder.en ik vind het nog niet zo slecht gaan, maar misschien denkt iemand anders er anders over. Ik heb een kas maar als ik eerlijk moet zijn is de deur meer open dan dicht geweest door het mooie weer, en in de avond naar binnen achter het raam waar de ochtend zon op staat en de volgende tegen de middag weer naar buiten. Ik zal even een paar foto's uploaden
IMAG0242.jpg
IMAG0241.jpg
deze zijn van 23 april
IMAG0219.jpg
Deze 15 april
IMAG0205.jpg
Deze 4 april
IMAG0191.jpg
Deze 28 maartLast edited by plantje76; 23 April 2016, 17:21.
Comment
-
Je moet er ook met neus bovenop zitten, haha. Ik verwacht er ook niet veel van aangezien dat ik er een beetje vroeg mee was. Het zijn niet mijn eerste planten, toen ik vroeger bij mijn ouders woonden heb ik een aantal jaren planten gehad, 20 jaar geleden ruim. Toen altijd in de volle grond. Was nu eigenlijk ook de bedoeling, maar toen hoorde ik van autoflower
Comment
Comment