Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dunne stammen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dunne stammen?

    Korting op 420shop
    hallo, ik heb een paar plantjes in mijn raam staan om te laten voorgroeien voor guerilla kweek. maar ik heb opgemerkt dat de steeltjes van de 2 planten die al bovengekomen dun zijn. nu heb ik als ondersteuning een sateprikker met een touwtje ze rechtop gezet maar hoe krijg ik de stammen sterker zonder ze onder een lamp te zetten?
    76a59dc4-e782-46e1-9195-eb5d63eacb61.jpg foto van 1 van de plantjes ( ongv 5 dagen oud)

    #2
    Re: Dunne stammen?

    Veel lezen op het forum is de beste voeding, heb je dat al eens geprobeerd? Echt miraculeus word het kweken dan.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Dunne stammen?

      hoe krijg ik de stammen sterker zonder ze onder een lamp te zetten?
      Zet ze onder de zon, geef 0.1mg/L BAP of kinetin, zet er een ventilator op, of laat ze gewoon omvallen en zichzelf overeind helpen.
      Stel dat je ze buiten neer had gezet, dan heb je dat probleem al niet..
      Maar buiten is het akelig koud natuurlijk, da's vervelend. Waarom begin je dan zo vroeg?
      In de guerilla wil je toch onopvallend blijven, watvoor nut heeft het dan om de planten zo vroeg te starten dat ze straks 3,5 meter hoog kunnen worden?

      Anyhow, gooi er maar aarde bij tot onder die ronde blaadjes, dan heb je het probleem voorlopig opgelost. Tot over een paar dagen, want dan zijn ze weer zoveel gestrekt als ze - klaarblijkelijk - zoveel lichtdruk tekort komen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X