Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat er fout? Blad probleem.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat gaat er fout? Blad probleem.

Korting op 420shop
    Hoi, dit is mijn eerste kweekje. 4x autoflower white widow, amnesia gold, girl scout cookie en 2fast2vast. Oudste plantje is een 2,5 week oud anderen telkens paar dagen later gezaaid. Deze staan in canna pro plus. hebben enkel afgezuurd water gekregen met regulator (aptus) temp nacht is 20-21 dag 23-25,5. Vocht tss 40-50%. Geen fans erop voorlopig en geen tocht. (Enkel clipfan die onder de 400wat hps blaast). Nu heeft ieder plantje wel iets waar ik me vragen bij stel terwijl ik naar mn mening relatief goed zit qua cijfers. Zo heeft de white widow 1 hangend blaadje sinds gisteren en allen vertonen wat opkrullende bladrand en (tandjes) dit is nog het begin dus vast nog niet geheel duidelijk op foto. Klimaat, vocht enzo lijken me correct. PH van drain es gemeten was 6.1 bij allen en de EC van drain 1,8. Te sterk bemest medium voor autoflower mss? Op de foto's hadden ze net een sproeibeurt gehad voor mn licht uitging, dan foto genomen eens uit. Ondertussen weet ik dat de potten meer gevuld mochten zijn en de amne heeft verbrande toppen ondanks geen voeding. Dit lijkt niet verder te verspreiden en enkel bij de huidige topjes te blijven.
    Attached Files
    verslag 1, verslag 2

Re: Wat gaat er fout? Blad probleem.

die clipfan onder de lamp, dat doe ik ook altijd
    toch kunnen de dames wat luchtverplaatsing gebruiken, andere fan nog boven plantjes laten blazen of luchtverplaatsing hebben door afzuiging via passieve inlaat
    n8temp is mooi , dag mag nog wat hoger komen de volgende tijd
    en de potten bijvullen tot de lopblaadjes

't is onkruid dus dat komt wel allemaal weer in orde

Comment

heb een 250 inblaas en 450 uitblaas op lage stand staan via climate control. Eens ze wat groter zijn ging ik inderdaad die op 26/27 graden zetten ipv 24/25. Blaadjes trillen licht hierdoor, vandaar geen extra fans.
      Maar bedankt voor de reactie, eerste keer en mss wat veel paniek voor weinig. Bijvullen zal ik doen!
      verslag 1, verslag 2

Comment

Zien er niet verkeerd uit, is ook nog een pril stadium he, zien er mooi gezond groen uit!

Comment

Zal wekelijks wat update pics plaatsen, verslag heb ik de tijd niet voor. Eerste bloeihaartjes gevonden op de amne vandaag. Begint ook een geurtje te verspreiden.
          verslag 1, verslag 2

Comment

Denk dat je te nat kweekt.
            Als je drain hebt op aarde, staan ze veel te nat, de wortels verstikken.
            Zuurstof kunnen ze wel uit water halen, maar lucht bij de wortels is minstens zo belangrijk.

Volgende keer misschien in de helpdesk posten, waar al dit soort problemen besproken worden ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb 1malig wat extra water gegeven net om drain te hebben omdat ik geen voeding geef en de bladpuntjes van 1 toch aan het verbranden waren. Nu zijn de rare dingen wel gestart erna daarom hebben ze nu sinds dan geen water gehad en ligt er keukenrol onder om overtollige terug uit te halen. Die canna terra pro is enorm luchtig dus komt wel goed hoop ik. Maar zou idd door dat extra water kunnen zijn, had ik nog niet aan gedacht. ok volgende keer post ik daar, dacht dat ik hier moest wezen �� zal zien of het veranderd als ze wat droger worden terug. Mn weliswaar goedkoop tensio/vocht meters (enkel als extra vertrouw er niet volledig op) tonen ondertussen al terug gewoon vochtig ipv nat. Dus ik denk nog dagje of 2. Vinger in aarde voelt ie vochtig maar niet nat of slijk... Bedankt voor de reacties na een eind lees je zoveel verschillende problemen, oorzaken,... Dat ge door de bomen het bos niet ziet. Potten zijn bijgevuld, dagtemp is iets hoger gezet en ga de potten ng FF laten verder drogen voor ik terug water geef en zien of er iets veranderd de komende dagen.
              verslag 1, verslag 2

Comment

Bezig...
              X