Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En dat is een hele goeie tip, gehehe
Oude kweek verslagen lezen van hetzelfde soortje, wat was dat nu ook alweer?
Soortje wat ik een tijdje heb gehad Santa Maria dat ook de bladeren omlaag als de lampen uit gingen maar dat doen lang niet alle geloof ik.
Maar moet ik dan nu een nog groteren pot pakken of niet nodig en welke grond raden jullie aan voeding gebruik ik terra
Ik gebruik lightmix en geef amper voeding, klein beetje rabarsoepje zelfgemaakt maar wilde ze niet te hard laten groeien omdat ik toch iets te vroeg begonnen ben voor buiten. Te klein potje, te grote plant, dus ik doe ook genoeg verkeerd. Maar voor de buitenkweek niet zo heel erg. Hoop ik, denk ik, denk ik een klein beetje te weten van vorig jaar Die krijgen nog tijd genoeg buiten, de cheese zou ook naar buiten kunnen. Heb daar vorig jaar iets van gezien, Thugz geloof ik.
Wil je binnen afbloeien onder kunstlicht of ga je verduisteren voor het raam?
Dit is mijn buitenverslag die ongeveer even oud zijn. (Plantjes staan nog binnen)
Veel Succes, ik kijk graag mee
Ben benieuwd hoe dat verloopt.
Potgroote is min 11 liter voor cannabis, dus ergens zul je een keer kunnen gaan overpotten. Kleiner kan ook maar is een stuk moeilijker ivm buffer van de aarde. Zelf duw ik ze nu in 39 liter potten, vorige keer was dat 22 liter. Hoe groter hoe gemakkelijker/beter eigenlijk.
Megapot van 400 liter met een 4 watt spaarlampje snap je wel dat dat ook niet werkt ghehehe
Staan nu nog binnen, maar kan me voostellen dat het wat verwarrend is. Restand van de vorige kweek staan in de kas met een nieuw mannetje. De rest staat nog binnen en gaan binnenkort de kas in en dan naar buiten.
Scheelt best wel veel ja, denk ook dat ik de tijd iets verkeerd heb. Die van mij zijn wel iets ouder maar staan ook onder continue licht. De double funs groeien ook veel harder als de frisian dew of danish snow.
Vorig jaar heb ik in de kas een santa en een afghaan afgebloeid in de kas en was met die paar gram erg happy. Hoeveel denk je te oogsten en is dat cheese geurtje niet vervelend in huis? Kweet nog goed toen ik die kas opentrok, tjezus wat een geur van die miniplantjes.
Comment