Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner - autoflower - bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner - autoflower - bladproblemen

    Korting op 420shop
    image.jpgimage.jpgimage.jpgBeste,

    Graag vraag ik jullie advies over het volgende. Na twee welen beginnen mijn plantjes de volgende problemen te tonen. Heb al meerdere topics gelezen maar kan het probleem nog niet helemaal plaatsen.

    weten jullie miss wat het probleem is en wat ik hieraan moet doen? alvast bedankt!

    #2
    Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

    Wat is t probleem?

    Comment


      #3
      Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

      lijkt mij wel prima toch miss moet je ze besproeien met minder dikke druppen
      [center][IMG]http://i53.tinypic.com/10ic5et.jpg[/IMG]

      Weeed [/center]

      Comment


        #4
        Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

        Zijn het stekken of uit zaden?
        Hoe hoog is de temp. en lv.?
        Wat voor grond en hoe nat?

        En op die paarse kun je niets zien!

        Comment


          #5
          Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

          Gekweekt uit zaad, 180watt led 40 cm afstand, potgrond incl meststoffen,,temp overdag 19-22 Snachts 18-20.

          grond klein beetje vochtig niet drijfnat .... Bijgaand nog wat foto's Gr Henk image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik heb nog wat foto's en info geplaatst, heb je daar wat meer aan?? Alvast bedankt

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Bij de een vlekken op de blaadjes en bij de ander lijken de bladeren niet uit t klappen

          Comment


            #6
            Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

            Haal die stokken eerst maar weg, ze moeten zelf blijven staan. Voor de rest zie ik niet echt problemen dus zou ff aankijken wat ze gaan doen.

            Comment


              #7
              Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

              Ik zie, ik zie:
              - Te lage lichtdruk
              - Virus op dat scharminkel plantje, lijkt over te slaan op de ander; dat krijg je met beestjes.
              - Spintdraden op de kartels van het blad
              - algeheel ongezonde indruk en beschadigd blad door voedingsdruppels/stootschade

              Voor 2 weken oude autoflowers is dit geen goed teken. Over een week of twee gaan ze in bloei. Mijn gevoel zegt zelfs dat deze planten aan de vroege kant zullen bloeien.
              Er is meer mis dan alleen de verlichting. Die plastic zakken over de planten kan ik ook niet helemaal plaatsen..

              Geef eerst complete informatie over je aarde, voeding, potgrond, verlichting, methodes enzovoorts.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                Wat bedoel je met lage lichtdruk? Kan ik nog iets doen om ze t redden? Kunnen de beestjes of het virus een probleem vormen Voor de volgende poging?
                Last edited by Snake12; 28 April 2016, 19:38.

                Comment


                  #9
                  Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                  Te weinig of niet sterk genoeg licht.
                  Ja.
                  Ja.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                    Kan ik dit oplossen door de lamp dichterbij te plaatsen. Heb jij misschien een tip of verwijzing waarmee ik dit Kan oplossen en het de volgende jeer Kan voorkomen? Alweer bedankt gr. Henk

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                      Die laatste is om weg te gooien. Heb bij de cream mandarin van sweet seeds er zo ook twee gehad. Geen idee wat er mis was. Slechte genetica? TMV?

                      De rest kan ik ni zien. Details maken niks uit bij zaailingen ze. Welke grond het ook is, of wat er ook van licht boven hangt, tekorten zijn er nog niet. 1 23 watt spaarlamp is dan al genoeg.
                      Wsl zijn het beestjes.

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                        Langs de rand van de pot water geven, niet bij de stam
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Beginner - autoflower - bladproblemen

                          Heb je die stok er pas inzitten??? En heb je hem op die plek dwars door het hart gestoken ??? Waarom de keus voor een autoflower binnen ??? Ik Ben wel benieuwd naar je lamp, welke dit is. Suc6. Gr JB
                          Keep em green

                          Comment

                          Bezig...
                          X