Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 2x Royal cheese fast + 1x kera white thunder 600w (Bloeiproblemen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: Eerste kweek 2x Royal cheese fast + 1x kera white thunder 600w (Bloeiproblemen)

Korting op 420shop
    Hi
    Ik heb wat problemen met mijn white thunder en cheese fast die volgens mij nog niet eens volgroeit zijn en nu al toppen begint tekrijgen 😣20160429_115148.jpg

Re: Eerste kweek 2x Royal cheese fast + 1x kera white thunder 600w (Bloeiproblemen)

Aan het aantal nodes te zien zijn ze ook niet zo heel piep meer!

Maar hoe oud zijn ze echt?

Hoeveel uur licht?

Stek of uit zaad?

Temperatuur en LV?

Om vast mee te beginnen!

Comment

Re: Eerste kweek 2x Royal cheese fast + 1x kera white thunder 600w (Bloeiproblemen)

Fast versions zijn meestal een kruising met een autoflower. Als ze op 12/12 staan is het perfect normaal dat ze in bloei gaan. Beetje zonder van de 600 watt in ieder geval.

Comment

Wacht effe, je zet de lichtcyclus op 12/12 en je vind het raar dat ze in bloei gaan?
        Begrijp ik dat goed?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Nee Ik heb het licht pas op 12/12 gezet toen ik zag dat ze begonnen te bloeien

Oh wist niet dat fast versions kruising met autoflowers waren thanks en ja 600w lamp is nu tijdelijk enige lamp die ik nu heb dus moet het daar maar mee doen

De kleine is de cheese fast en de wat grotere is de white thunder 20160425_213426.jpg

Comment

AutoFlower bloei onafhankelijk van het aantal donkeruren. Het beste presteren ze als je ze de gehele cyclus op 20/4 of 18/6 houd.

Comment

Hoe lang staat die lamp al op 12/12 dan?

Ik kan me voorstellen dat je misschien de voorbloei verward hebt met de echte bloei, en daarop je schema hebt aangepast.
              Fast soorten bevatten wel genen die kortere bloeitijd
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
              X